הצגות ילדים לפורים במדיטק חולון

by - 18:30



פורים של תעלולים, המצאות ותחפושות בתיאטרון המדיטק עם
"חתול תעלול" ו"הביצה שהתחפשה"
1-3 במרץ 2018
חתול תעלול- דר סוס צלם  בני גם זו לטובה
תיאטרון המדיטק בחולון מזמין את ההורים וילדיהם לחגוג את חג הפורים עם הצגות באווירת החג המבוססות על שלל תעלולים, המצאות ותחפושות.
במהלך חופשת הפורים בין התאריכים 1-3 במרץ יעלה תיאטרון המדיטק את ההצגות הבאות:

הביצה שהתחפשה- עיבוד חדש מוסיקלי ותיאטרלי לסיפור "הביצה שהתחפשה" עפ"י רב המכר מאת דן פגיס. סיפורה של ביצה שאינה מרוצה מעצמה, אינה יודעת מי היא ומה תפקידה בעולם.
במהלך ההצגה היא מתהפכת, מתלבטת, מתגלגלת ומתחפשת עד שלבסוף חוזרת אל אמה התרנגולת, אשר מעניקה לה חום ואהבה שחיפשה, ומתוך הביצה בוקע אפרוח. בהצגה פוגשת הביצה דמויות שונות ומתנסה באמצעות תחפושות למצוא את זהותה. הביצה עוברת מדמות לדמות ולאחר נסיונות רבים, כשלונות ועלבונות, היא חוזרת אל המוכר והנכון ומתפתחת שם.
ההצגה נותנת לצופיה כלים להאמין בעצמם ואפשרות להתפתח בתוך המצב בו הם נמצאים, לא לוותר ולהאמין שבסוף כל אחד מוצא את ייעודו ומקומו בחיים.
עיבוד למחזה ופזמונים – רונן גולדפרב/ בימוי: עידן עמית/ לחנים וניהול מוזיקלי: ליאת פרלוב/ עיצוב תפאורה: בתיה סגל פיק/ הפקה מוזיקאלית: אלדד ירון/ כוריאוגרפיה: יוסף אלון/ עיצוב תלבושות: טל קלשון/ בהשתתפות: שירלי לילו, ליז רביאן/אלינור דוד, עדי רז/ טל דנינו ואורן כהן/ בן נפתלי. ההצגה מיועדת לבני: 8-4, חמישי 1.3.18 בשעה 17:30 וביום שישי 2.3.18 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪
חתול תעלול-  הצגה המבוססת על ספרו המפורסם של ד"ר סוס, בבימויו ועיבודו של רוני פינקוביץ' לתרגום של לאה נאור.
כמו בספר כך גם ההצגה מספרת על יום אחד גשום שבו שני ילדים נשארים בבית לבד, משתגעים משעמום, והנה הופיע פתאום, כך משום מקום- חתול תעלול שהפך את היום המשעמם ליום מלא הפתעות, יום עם המון תעלולים והמצאות. הוא הביא עוד חברים וכולם שיחקו המון אלא שלא כל כך בטוח אם זה היה באמת או רק בדמיון. ההצגה מיועדת לבני: 3 ומעלה, שבת 3.3.18 בשעה 10:30 ו 12:30 מחיר: 75 ₪
ההפקה היא על פי מחזה שהופק במקור על ידי התיאטרון הלאומי הבריטי בעיבוד ובימוי מקורי של  קטי מיטשל. (ההפקה מוצגת בזיכיון ג'וזף ווינברגר בע"מ, בשם התיאטרון המוסיקלי הבינלאומי של ניו יורק). את ההצגה ביים רוני פינקוביץ' לתרגום של לאה נאור.
ע.במאי: ימית אטיאס/ תנועה: עוז מורג/ ייצור תפאורה ותלבושות: רוני וגנר, ירון בראלי " סטודיו רומא"/ עריכת סאונד אפקט: אריק אביגדור/ שחקנים: דני לשמן, יגאל ברנר, עומר קרן, ליאור בלאוס, ענבל ניר בר-אור, אורי עטיה.

תיאטרון המדיטק, זוכה 46 פרסי הבמה לילדים ונוער, בעונה זו, כמו בקודמותיה, מממש הלכה למעשה את חזון התיאטרון ובבסיסו חשיבה על הילד, עולמו וצרכיו, אמירה חינוכית וערכית מעמיקה וכן מורכבות הפקה, ששמה דגש על שילוב אמנויות ואיכות בלתי מתפשרת.

הצגות פורים 2018 בתיאטרון המדיטק לילדים, חולון
שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)
חניה חינם במקום.

טל' לרכישת כרטיסים: 1800-20-29-30
ובאתר מדיטק חולון

חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק
facebook.com/theatre4children

You May Also Like

0 comments

תגובות