ספיישלים אסייתים לוהטים לערב וולנטיינז צבעוני וחושני

by - 16:51



מסעדת טאיה האסייתית שבקדימה, מציינת את ולנטיינז דיי ב-14.2 בערב מיוחד שמכניס את האהבה והתשוקה גם לצלחת. במהלך הערב יוצעו לזוגות החוגגים ספיישלים מרהיבים מעשה ידיו של השף ירון שנבל, אשר מפגישים כמו תמיד בין מנות דגל ממטבחים אסייתים מגוונים, כמו התאילנדי, הויאטנמי, היפני והאינדונזי, לבין טוויסט שובב ומסקרן, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים שנבחרו בקפידה.
 
קינוח מסקרפונה-וולנטיין טאיה 2018 - קרדיט יח"צ

בין המנות המיוחדות תוכלו למצוא: פילה סלמון רוחש בטריאקי, עם שפע ירקות ברוטב פיקנטי של סויה ושמן צ'ילי, מלווה באורז לבן; פאד לי – אטריות אורז רחבות מוקפצות בווק עם תבשיל בקר וטלה בתערובת חמשת התבלינים הסינית, נענע, בצל ירוק, כוסברה, ליים, טבעות בצל מטוגן ושבבי שום קלוי; וקינוח מפנק של מוס מסקרפונה, שערות קדאיף ותותים בליווי  טוויל שוקולד, טוויל שקדים מעודן ומרנג אוורירי.

אל הפינוקים הקולינריים יצטרפו קוקטיילים מושקעים ומשכרים מהבר של טאיה, שמתכתבים עם המטבח האסייתי המלהיב. בין הקוקטיילים יחכו לכם RED PASSION   קוקטייל מפתה של יין אדום, וודקה וניל, תפוז, דבש, נענע וקינמון; מרטיני פסיפלורה וצ'ילי – פרשנות יצירתית לקוקטייל הקלאסי והאהוב עם מרטיני ביאנקו, וודקה, תפוזים, חמוציות, פסיפלורה וצ'ילי; וגם TROPICAL CAPTAIN  - קוקטייל טרופי של רום מתובל, פסיפלורה, קוקוס, תפוזים ומיץ לימון עם קוביות קוקוס.

לרגל חג האהבה תעוטר המסעדה בקישוטים לבביים, שישתלבו בהרמוניה עם הצבעוניות המהפנטת, המוזיקה הנעימה והתאורה הרכה והרומנטית.

You May Also Like

0 comments

תגובות