תערוכה "שרה בש - תכשיטים"

by - 18:54



"שרה בש – תכשיטים"
תערוכה חדשה
במסגרת העונה הישראלית לעיצוב, חולון
"ליצור תכשיט מפואר מזהב זה דבר אחד וליצור תכשיט מפואר מחומרים ללא ערך ממשי, זה מימוש של תשוקה שאינה מניחה לי. בעצם אפשר לומר שאני מסוגלת ליצור תכשיט כמעט מכל חומר מזדמן המפעיל את הדמיון שלי" (שרה בש)

פתיחה: 8.3.18 בשעה 19:30 בגלריית חנקין
נעילה: 21.4.18
גלריה חנקין, חולון
שרה בש תכשטים צלם אלכס קורצנקו

"שרה בש תכשיטים"- תערוכה חדשה של המעצבת והאמנית שרה בש תפתח ב-8.3.18 בשעה 19:30 בגלריה חנקין בחולון.
שרה בש, גדלה בחווה חקלאית מבודדת ומגיל צעיר אספה כל מיני חומרים שמצאתי בשדות:  זרעים, פירות שהתייבשו וכל דבר שנזרק ומצא חן בעינייה.
בהמשך ולאחר לימודי צורפות בניו-יורק התחילה ליצור תכשיטי זהב ובד בבד המשיכה ליצור תכשיטים מחומרים טבעיים שאספה.
אני מאוד אוהבת את השילוב של הזהב והאבנים היקרות עם החומרים הפשוטים. החומרים שלכשעצמם, ללא השילוב עם החומרים היקרים, לא אמרו דבר לאיש.
" ליצור תכשיט מפואר מזהב זה דבר אחד וליצור תכשיט מפואר מחומרים ללא ערך ממשי, זה מימוש של תשוקה שאינה מניחה לי. בעצם אפשר לומר שאני מסוגלת ליצור תכשיט כמעט מכל חומר מזדמן המפעיל את הדמיון שלי" היא אומרת.
התערוכה מייצגת את מנעד חומרי העבודה שנאספו אצלה במשך השנים כמו:  לימונים ופירות מיובשים, פטריות עץ מיובשות, חלקי צמחים, שאריות גומי ופלסטיק, קוצים וכפפות גומי.
החומרים האלה עברו  צביעה, צופו באפוקסי ושינו לחלוטין את ייעודם. מאפיין נוסף ביצירת התכשיטים הוא שבכולם מורגשת  עבודת-יד מאסיבית. ישנן יצירות שהושקעו בהן שבועות של עבודה.
התכשיטים בחלקם מאוד גדולים כפי שרה בש מעידה: "מבחינתי תכשיט צריך ליצור שינוי בהופעה כאשר לובשים אותו ויש להתחשב בו כחלק מהלבוש הכולל".
פתיחה: 8.3.18 שעה:19:30
נעילה: 21.4.18

גלריה ע"ש חנקין
רחוב חנקין 109,חולון,
טלפון: 035590021
שעות פתיחה:
א-ה 13:00-10:00, 19:00-16:00
שישי 13:00-10:00
שבת 14:00-10:00

הכניסה לגלריה הינה ללא תשלום!




You May Also Like

0 comments

תגובות