אלון רוזנבלום נבחר למנהל סינמטק חולון

by - 15:04



בתום מכרז פומבי , נבחר אלון רוזנבלום לתפקיד מנהל סינמטק חולון, אחד ממוסדות המדיטק .
רוזנבלום ייכנס לתפקידו בתחילת מרץ הקרוב ויחליף את רוני מהדב-לוין .
אלון רוזנבלום - צילום: יח"צ

ועדת איתור שכללה את מנכ"ל המדיטק דני וייס, מנכ"ל סינמטק ת"א לשעבר אלון גרבוז ומנכ"ל מוזיאון הילדים ויו"ר תאגיד השידור הציבורי "כאן" גיל עומר, בחרה פה אחד את רוזנבלום מתוך עשרות מועמדים ומועמדות שהגישו את מועמדותם לתפקיד.
רוזנבלום (50) בוגר ביה"ס לאמנויות "קאמרה אובסקורה" כיהן בעבר כמנהל התכניות של סינמטק חולון, ובנוסף ערך והגיש תכניות ופינות קולנוע בערוץ הראשון ובערוץ 2 ושימש כמבקר וכתב קולנוע למעלה מ 20 שנה .
בשנת 2017 ניהל בפועל את פסטיבל הקולנוע הגאה Tivfest, ייסד וערך את האתר Multiverse העוסק בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה והקומיקס וכן ערך את אתר "סרט" בעשור הראשון לקיומו.   
דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "שורה ארוכה ומכובדת של מועמדים ומועמדות הגישו את מועמדותם לניהול סינמטק חולון. אלון הסתמן כבר מהשלבים המוקדמים כאחד המועמדים המובילים ואני שמח על הבחירה בו. אני מודה לרוני מהדב-לוין על תקופתו המוצלחת בניהול סינמטק חולון ומאחל לו צלחה בהמשך."
אלון רוזנבלום: "אני מלווה את סינמטק חולון בעשר שנות קיומו ומימיו הראשונים, כמנהל התוכנייה במשך שש שנים ועד היום בו אני שב אליו כמנהל .
כמנהל וביחד עם צוות הסינמטק, נמשיך את החיבור שבין עולם הקולנוע לקהל הנאמן שגדל עם השנים, אך גם נפתח אופקים לקהלים חדשים, מטרות חדשות ומיזמים מרגשים.
אמנות הקולנוע, וחווית הצפייה הייחודית, מספקת צוהר לעולם של רגש, עולם של אידאות ולעולם אנושי מורכב, לעיתים שמח ולעיתים עצוב, ממש כמו החיים עצמם. העמקת החיבור שבין הקהל לעולם הקולנוע הוא מה שעומד כנגד עיני".

You May Also Like

0 comments

תגובות