יום הסובלנות במוזיאון לאמנות האסלאם

by - 12:24


חגיגות יום הסובלנות הבינלאומי
במוזיאון לאמנות האסלאם:
להקת אומהגומה מארחת למופע סובלנות את סולנית העבריות מדימונה, אלישבע בת ישראל, הרב והפייטן דוד מנחם, הזמר ונגן העוד פואד אבו גאנם
משפחות וילדים ממגזרים שונים יוצרים ביחד באנר סובלנות ענק
"אנחנו או אנחנו"
בהנחיית האמן המאייר והאקטיביסט זאב אנגלמאייר ("שושקה")

יום חמישי, 29/11/18 , הכניסה חינם!
אומהגומה ואלישבע בת ישראל. צילום מיכאל דימשטיין


מידי שנה מציין האו"ם את יום הסובלנות הבינלאומי ב 16/11 מתוך מטרה להעלות את המודעות הציבורית לסכנה שבאי הסובלנות ויחס מפלה ולא שוויוני. המוזיאון לאמנות האסלאם שקידום הסובלנות הוא אחד היעדים המרכזיים בפעולותיו יציין את יום הסובלנות הבינלאומי ביום חמישי 29/11 עם פעילויות שונות לקהל הרחב ששמות דגש על קידום ערך הסובלנות. 
אירועי יום הסובלנות במוזיאון ייפתחו עם פעילות קהילתית "אנחנו או אנחנו" בהנחיית האמן, המאייר והאקטיביסט זאב אנגלמאייר. במסגרת האירוע מוזמנים משפחות וילדים ממגזרים שונים ליצור ביחד באנר קיר ענקי, צבעוני עם דימוי הסובלנות, ידיים ועליהם פרצופים המייצגים קבוצות שונות באוכלוסייה. העבודה המשותפת והדימויים אותם יבחרו המשתתפים ליצור  ימחישו את אפשרות החיים המשותפים והיצירה המשותפת. בתום האירוע הבאנר ייתלה על קיר המוזיאון לאמנות האסלאם.

בהמשך היום לקראת השעה 21:00 יתקיים "מופע סובלנות" בו תארח להקת "אומהגומה" את סולנית העבריות מדימונה , אלישבע בת ישראל (לשעבר זמרת הליווי של סטיבי וונדר), הרב והפייטן, דוד מנחם וכן את הזמר ונגן העוד פואד גאנם. המופע ישלב מוסיקה שחורה מניו אורלינס לצד שירים ישראלים וכן עיבודים ערבים לצד מוסיקה יהודית שורשית.
בסיום המופע תתקיים מסיבת מזרח תיכון חדש עם D.J  שחר אוד .
*הכניסה חינם על בסיס מקום פנוי
* מופע המוסיקה הוא בעמידה

יום הסובלנות הבינלאומי במוזיאון לאמנות האסלאם מתקיים בתמיכת הקרן לירושלים

המוזיאון לאמנות האסלאם
רחוב הפלמ"ח 2 ירושלים
טלפון: 02-5661291
שעות פעילות המוזיאון:
שני – רביעי : 10:00- 15:00
חמישי: 10:00- 19:00
שישי – שבת: 10:00 – 14:00


You May Also Like

0 comments

תגובות