אטרקציות ב-1+1 עם קניון נחמיה

by - 18:13


Family Summer

 קניון נחמיה מסדר לכם את הקיץ


עם בוא הקיץ, יזם קניון נחמיה, הקניון הוותיק בצפון מבצע קיץ משותף עם שני  אתרי התיירות המובילים בצפון – קייקי כפר בלום ואתר החרמון * הזדמנות נפלאה לנצל כל קניה לבילוי קיץ משפחתי, מגבש ומהנה!
בכל קניה מעל 99 ₪ תזכו בהטבה לרכישת כרטיס 1+1 באחד האתרים !
שייט בקייקי כפר בלום צ. יוסי אלוני
 
אל תהססו ונצלו את ההטבה הייחודית שקניון נחמיה מעניק לכם לבילוי קיץ משפחתי בצפון. קניון נחמיה, שממוקם על ציר מרכזי לכל אתרי התיירות בצפון, מציע לכם במהלך חודשי הקיץ הטבה ייחודית שאסור לפספס. על כל קנייה מעל 99 ₪ בחנויות הקניון תזכו ליהנות מכרטיס 1+1 לאחת מבין שלל האטרקציות בכל אתר. עושים קניות ויוצאים לבלות בכייף במחיר הכי משתלם.

קייקי כפר בלום, אתר השייט המוביל בצפון מציע שלל פעילויות לכל המשפחה.   משייט קייקים במסלול המשפחתי שמתחיל בבית הילל ומסתיים בכפר בלום ואורכו כ-4 ק"מ  במהלכו מפלון שמהווה את שיא הכיף. בנוסף, שייט אתגרי (מסלול ארוך) כ-8 ק"מ ומסלול שייט מיוחד לקטנטנים "קייקיד" (יש להתעדכן על ימי פעילות). באתר פארק חבלים "טופ רופ" בגובה 12 מ', אומגה למים, קולנוע רב חושי D7, חץ וקשת ומתחם קמפינג רחב ידיים, מלתחות, שירותים ומערך הסעדה . לפרטים:  04-6902616, WWW.KAYAKS.CO.IL  (השייט המשפחתי מגיל 5) , שעות פעילות 10:00 – 16:00.
אתר החרמון משנה פניו בקיץ ומציע לציבור המשפחות, שפע של פעילויות, נסיעה ברכבל המבקרים, גלישה במגלשות האקסטרים, מתאים לזוג ומגיל 3, גלישה במדרונות על אבובי קיץ, חוויה מהנה לכל גיל (מגיל 5), לבני הנוער ולמבוגרים, נהיגה עצמית בקרטינג תלת גלגלי, ללא מנוע (מגיל 15), תענוג במסלולי הסקי. בנוסף באתר ללא תשלום, סיורים מודרכים המשלבים טבע, מורשת ופריחות ייחודיות לחרמון.
  לפרטים: 1599-550-560,  www.skihermon.co.il  שעות פעילות – 8:00 – 16:00.
יש להתעדכן במועדי הפעילויות באתר האינטרנט 

אז מה היה לנו: יום של קניות בקניון נחמיה, ולאחריו שלל בילויי קיץ באתרים הכי שווים בצפון. יש להקפיד לשמור את החשבונית החתומה ואיתה להגיע לאתרי התיירות. (ללא החותמת לא ניתן יהיה לממש את ההטבה!)

*ט.ל.ח, בכפוף לתקנון, תוקף המבצע עד ה- 31.8.2018, המימוש לאטרקציה אחת בלבד באתר הנבחר, לא
כולל חגי ישראל וחגי החברה הערבית, מימוש ההטבה באתר התיירות הנבחר בהצגת חשבונית חתומה
בלבד, הטבת 1+1 (כרטיס ראשון יירכש במחיר מלא  והשני ללא תשלום). יש להתעדכן באתרי האינטרנט
 לגבי פרטים נוספים.

קניון נחמיה : הנשיא 4, קניון נחמיה, צומת המצודות טלפון:  6905555 – 04 www.nehemia.co.il

You May Also Like

0 comments

תגובות