חגיגת סיום ג'ירו ד'איטליה בקניון אייס מול אילת

by - 11:20


מרוץ האופניים האגדי "ג'ירו ד'איטליה" יסתיים בקניון האייס מול באילת בהפנינג חגיגי שיכלול מופעים של הצמד קטריקס ודורון ביטון, רינת גבאי, דוכני אוכל ושתייה ועוד – כולם מוזמנים!

 
מרוץ האופניים "ג'ירו ד'איטליה", השני בחשיבותו אחרי הטור דה פראנס, אשר מתקיים השבוע לראשונה בישראל, יסתיים ביום ראשון ה- 6.5.2018 בשעה 18:30  ברחבת קניון האייס מול באילת - בהפנינג חגיגי שיכלול מופעים של הצמד קטריקס ודורון ביטון, רינת גבאי, במה חיה עם די ג'יי, דוכני אוכל ושתייה ועוד.  – כולם מוזמנים לחגוג את האירוע המרגש!

המרוץ, המתקיים משנת 1909, יוצא זו בפעם הראשונה מגבולות אירופה. 176 מהרוכבים הטובים בעולם יגיעו ארצה וירכבו בנופי ישראל ב- 3 מקטעים: ב- 4.5  בירושלים, מסביב לחומות העיר העתיקה, ב- 5.5 המרוץ ייצא מחיפה לכיוון תל אביב, וב-6.6 הוא ייצא מבאר שבע ויסתיים באילת – בקניון אייס מול.
אחד הרוכבים האגדתיים של המרוץ הוא ג'ינו ברטלי, שהציל במהלך מלחמת העולם השנייה 800 יהודים, כשהוא מסתיר תעודות מזוייפות עבורם בחלקי האופניים עליהם רכב. על כך ובשל העובדה שהסתיר יהודים בביתו, קיבל את אות חסיד אומות העולם מ"יד ושם" ואת מדליית הזהב עבור גבורה אזרחית, מנשיא איטליה. שתי האותות הוענקו לו לאחר מותו שכן בצניעותו, לא סיפר על מעשיו ורק עדויות של אחרים הביאו לחשיפת גבורתו. 

כולם מוזמנים לחגוג את האירוע הספורטיבי המרגש, ולעודד את הרוכבים בתום המאמץ הכביר שהשקיעו. האירוע יתקיים משעה 18:30 עד חצות.

You May Also Like

0 comments

תגובות