חגיגת שירי נורית הירש בשישי שירה בתיאטרון חולון

by - 10:56



"לשיר עם הציבור- זה כל הסיפור"
חגיגה  עם שירי
נורית הירש
במסגרת שישי שירה
בתיאטרון חולון

יום ו' 15.12.17 | 22:00

תיאטרון חולון יקיים הצדעה לשיריה של נורית הירש במסגרת הסדרה "לשיר עם הציבור זה כל הסיפור" בהנחיית אילן טל ויוסי גרושקה ממועדון שירה עם ציבור.
המופע הכולל שירה בציבור יתקיים ביום שישי בערב 15.12 בשעה 22:00  בתיאטרון חולון.
מועדון שירה עם ציבור משמיע קו מוזיקלי עם השירים הישראלים המוכרים והאהובים מכל הזמנים. חוויה ישראלית מרגשת ובלתי נשכחת. מופע נפלא של שירים בשיתוף הקהל עם נגיעות של הומור, - הכל מול מצגת עם מילים על מסך גדול ובליווי נגנים.
אילן טל זמר, סולן תזמורת "הבוסתנאים", בוגר להקת פיקוד הצפון ("בלילה על הדשא"), להקת "האחים והאחיות", פסטיבלי זמר שונים  ומופיע בקהילות יהודיות ברחבי העולם.
יוסי גרושקה אקורדיוניסט וירטואוז, מלחין ומעבד מוסיקלי, מנהל וסולן תזמורת "הבוסתנאים" ונגן ראשי. מופיע בהרכב מוסיקה יווני שנקרא "בין אתונה לסלוניקי".  ניגן עם התזמורת הסימפונית חיפה בניצוחו של רפי קדישזון ובמשך השנים עבד עם מיטב האמנים והזמרים בארץ, עוד בימי שייקה אופיר ואורי זוהר, צוות הווי חטיבה שבע ולהקת השריון.

נורית הירש היא מוזיקאית, מנצחת, מעבדת, פסנתרנית ומלחינה ישראלית. כלת פרס ישראל בתחום הזמר העברי לשנת ה'תשע"ו. הלחינה למעלה מ-1,600 שירים ובהם::"בלדה לשוטר" ,"חשמל זורם בכפות ידיך" ועוד ועוד.


"לשיר עם הציבור- זה כל הסיפור"
15/12/2017 בשעה 22:00 אולם 2
תיאטרון חולון
מחיר כרטיס: 140-50 ₪
טל' לרכישת  כרטיסים: 03-5023001 ובאתר www.hth.co.il
תיאטרון חולון, שד' קוגל 11 בית יד לבנים, חולון.

You May Also Like

0 comments

תגובות