חמישי בירה בכביש 90 | המבורגר ובירה

by - 20:20




כמו מסורת הקרייזי בורגר מדי יום שלישי, מסעדת ההמבורגרים כביש 90 משיקה את "חמישי בירה בכביש" שתהפוך למסורת קבועה.
בכל חמישי בערב תערוך המסעדה חגיגת בירות כשלקהל יש 8 ברזי בירה לבחירה (טובורג, מלכה בהירה, מלכה אדמונית, מלכה חיטה, מלכה IPA, ווינשטפן וסטלה).
הספיישלים יהיו מבצעים ופעילויות משתנות על 8 הבירות משבוע לשבוע
או
ספיישל בורגר בירה – שילובים של המבורגר ובירה בתוך הקציצה עצמה או לצידה.

 
קרדיט צילום - עדי פרץ

כביש 90 | המבורגר ובירה
 צומת מחניים, שתי דקות מראש פינה, שעתיים מתל אביב
כביש 90 נפתח באפריל 2016 ונוסד ע"י חמישה חברי ילדות שנולדו וגדלו בגליל העליון. כשבגרו, כל אחד פנה לקריירה אישית בעיר הגדולה ועם זאת תמיד היה ברור להם שישובו הביתה לגליל ויפתחו מקום כדי שיהיה להם לאן לצאת לבלות – מקום בילוי בצלמם ובדמותם.  הם הביאו מניסיונם המקצועי העשיר שצברו, גיבשו קונספט ויצרו מותג עם המון מחשבה והשקעה עד הפרטים הקטנים ביותר, ובשפה עיצובית ומיתוג כמו לוגו הטרקטור החקלאי הסוחב את ההמבורגר שאת המתכון אגב יצרו בעצמם.
ערכי המותג ששמו אל מול עיניהם היו ונותרו המבורגר מנצח, פנייה לקהל הגלילי המקומי ממנו צמחו, תרומה לקהילה ומקום בילוי עם אווירה מטריפה ובקיצור: "רצינו לפתוח מקום שלנו ומשלנו".

כביש 90 הוא קודם כל המבורגר. מרגע פתיחתו אינו רק מסעדה, אלא מקום בילוי בכל שעה ביום. 
תקבלו את ההמבורגר בדיל צהריים קצר בין חריש לחליבה ובדגש על מהירות הוצאת המנות, תקבלו אותו עם הילדים לשעת בין ערביים משפחתית כיפית וכשהילדים באים מופעל "נוהל ילד" ותעופו עליו בדיל לילה עם החבר'ה, הבירה והצ'ייסר הקטן שעושה מאוד נעים. 

תוכלו למצוא פה את ההמבורגרים הנפלאים שעשויים מ-100 אחוז בשר עגל מקומי וטרי הנטחן מדי יום ומוכן בסטנדרט ובדיוק גבוה, בשילוב תוספות מדליקות כמו בייקון טלה, פרושוטו בקר, רטבים מיוחדים כמו מיונז ווסאבי, מיונז לימון כבוש, צ'יפס בטטה ועוד וגם את כל שאר המנות הנפלאות שנעשות בהמון אהבה ומחומרי הגלם המשובחים ביותר וללא פשרות.
קרדיט צילום - עדי פרץ

מיום הקמת המסעדה החלה מסורת ה"קרייזי בורגר" המוגש מדי יום שלישי עם שילובים מטורפים, לא שגרתיים, מושחתים ומלאי חשיבה מתוך אהבה גדולה לקהל לקוחותינו הממתין לפרסום ה"קרייזי" באמצעי המדיה השונים ובעיקר בדף הפייסבוק, לו חלק חשוב בבניית המותג דרך הקהילה אותה יצרו. כחלק מהמסורת השוטפת של הכביש, מציינים ערבי ספורט והקרנות משחקים, מסיבות קוקטיילים ובכלל כל סיבה טובה לחגיגה ואושר בשילוב בר עשיר בו תמצאו 8 סוגי בירות מקומיות ותוצרת חוץ ובנוסף רשימת האלכוהול מגוונת ובמחיר מצחיק.

כביש 90 גרם לסנסציה בגליל, יצר שפה חדשה ופיצח את הנוסחה בפנייתו אל הקהל המקומי והתל אביבי באופן משולב ומושלם. המקומיים מרגישים בבית כאשר מסביב אלמנטים אותנטיים מוכרים כמו מזמרות, כלי עבודה, פנסי טרקטורים מחודשים והתל אביבים נהנים מחוויית עיצוב מודרנית-קונספטואלית מוקפדת, מדליקה ומלאת תעוזה המונגשת לשני הקהלים ביחד ולחוד, בתמחור הוגן והכול בגובה העיניים הגליליות של כל איש צוות ובעל תפקיד במקום.

אחד מערכי הליבה של המותג הוא התרומה והמעורבות לקהילה ובתחומים האהובים על מייסדי המסעדה כמו מוסיקה, אהבה לאוכל, שתייה ובדגש על ספורט.  כביש 90 הרים את הכפפה והיה שותף לאחת מהפעילויות שגרמו לבאז משמעותי בשיתוף עם קבוצת הכדורסל "הפועל גליל עליון" אותה נשמו המייסדים מילדות והחיבור אליה נעשה באופן טבעי. בפעילות זו הניעו מהלכי שיווק והציתו להבה מחודשת בלב תושבי האזור לאהדת הקבוצה ולפופולריות שלה. בנוסף היו שותפים בקמפיין שינוי כיוון לגיוס תקציבים לצפון, פוסט הוקרה לקו 845 המיתולוגי המחבר בין הגליל העליון לתל אביב ועוד.  פעילויות אלה גרמו להתעוררות מיידית באזור כשעסקים מקומיים החלו לתרום ולתת דגש לתרומה לקהילה בגליל וידם עוד נטויה.

 כביש 90 מציע חווית בילוי שלמה לכל אחד, כמעט כל היום (צריך גם לנוח מדי פעם). אתם מוזמנים לבלות וליהנות מהמבורגר טרי ומשובח, בירה צוננת ואויר ואווירה כמו שרק הגליל יודע להציע.

אוהבים אתכם בכביש!
§         כביש 90, המבורגר ובירה, צומת מחניים, שתי דקות מראש פינה, שעתיים מתל אביב.
§         פתוחים 7 ימים בשבוע, מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות
§         אתר: www.kvish90.com | Facebook | Instagram
§         טלפון: 04-6160190         

You May Also Like

0 comments

תגובות