סדנאות חנוכה במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון

by - 18:22



חנוכה במרכז לאמנות דיגיטלית ,חולון
איזה אור אנחנו בוחרים כדי לגרש את החושך?
איך מכינים סביבון צנטריפוגה?
סדנאות המשלבות אמנות עם אמצעי ייצור דיגיטליים
סדנת סביבון - צילם אילי לוי - חנוכה במרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית


המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיים בחג החנוכה סדנאות מיוחדות במעבדת "מקס מכונות ומלאכות". מקס מכונות ומלאכות היא סדנה של המרכז לאמנות דיגיטלית בשיתוף אנסמבל  "תזזית" (אילי לוי ואורי לוינסון), המשלבת אמנות במנגנוני תנועה מכניים בשילוב עם אמצעים ליצור דיגיטליים: מדפסות תלת ממד, מכונות cnc חיתוך לייזר ועוד. הסדנה היא מקום בו כל אחד יכול לממש את עבודת האמנות שלו בחומר, לייצר כמעט כל דבר, לבנות באופן חופשי מייצור טכנולוגי במאה ה 21. ״מקס מכונות ומלאכות״ מהווה מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות. מקום בו הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד מאתנו למצוא את האמן הפנימי שבו.
 סדנת אור
אור הוא אחד מהנושאים המרתקים ביותר בעולם האמנות והעיצוב. מנורה היא לא רק מקור תאורה אלה פתח לאמירה אישית, מקור התאורה שאנחנו בוחרים לסביבת המחייה שלנו הוא לא רק פונקציונלי אלא מספר משהו על עצמנו.
בסדנה יוכלו המשתתפים לתכנן ולבנות אהיל תאורה בדגש אישי באמצעות טכניקת חיתוך לייזר בשילוב עבודה ידנית. איזה אור אנחנו בוחרים כדי לגרש את החושך? בואו לגלות בסדנה!
יום חמישי 14.12.17: סדנה ראשונה: 10:00-12:00, סדנה שניה:  12:30-14:30 ,מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים. עלות לילד/ה: 60 ש"ח
סביבון צנטריפוגה
הסביבון הוא אחד הסמלים המזוהים ביותר עם חג החנוכה, משחק ילדים זה עבר לא מעט צורות שונות במהלך ההיסטוריה של החג, במקס מלאכות ומכונות ננסה לתת לו חיים חדשים.
בואו לבנות סביבון מאיר בטכניקה של חיתוך לייזר, ובאמצעות הרכבת מעגל חשמלי שיאיר את הסביבון בכוח הצנטריפוגה!
יום שלישי 19.12.17, סדנה ראשונה: 10:00-12:00, סדנה שניה: 12:30-14:30 , מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה: כשעתיים. עלות לילד/ה: 60 ש"ח
מספר המקומות מוגבל!
להרשמה: 03-5021552 // info@digitalartlab.org.il
המרכז לאמנות דיגיטלית
האמוראים 4 ג'סי כהן חולון
03-5568792
info@digitalartlab.org.il

You May Also Like

0 comments

תגובות