קייטנות סדנאות של להקת המחול הקיבוצית

by - 9:15



קיץ קסום לילדים ונוער עם קייטנות / סדנאות המחול הייחודיות של להקת המחול הקיבוצית בכפר המחול בקיבוץ געתון שבגליל- במקום הכי יפה בארץ חווית מחול באווירה מקצועית מעוררת השראה בתנאי פנימייה או אקסטרני  לגילאי 12- 18
צילום אורי נבו
להקת המחול הקיבוצית הפועלת בכפר המחול הבינלאומי שבגליל המערבי, מקיימת השנה העשירית קורס קיץ / קייטנת מחול ייחודית  יצרה במיוחד לחופשת הקיץ קייטנות-סדנאות מחול ייחודיות לתלמידי מחול בגילאי 12-18 מהארץ ומהעולם.
הפעילות מבוססת על דרכי עבודתה של להקת המחול הקיבוצית ומעניקה מסגרת מיוחדת המשלבת לימוד מחול ברמה המקצועית גבוהה ביותר לצד פעילויות העשרה מתחומי אמנות נוספים ומסגרת חברתית מהנה ותוססת.
במהלך השהות יתנסו תלמידי המחול במגוון שיעורים :  מחול קלאסי, מודרני, רפרטואר להקת המחול הקיבוצית , גאגא,  ג'אז, היפ הופ , פילאטיס, יוגה, מתיחות, קומפוזיציה ואימפרוביזציה. 
בערבים תתקיים פעילות מעשירה, המשתתפים יכירו את רקדני ומורי הלהקה ואף ירקדו מרפרטואר הלהקה. בסיום כל מחזור יפתח כפר המחול את שעריו להורים ובני משפחה לצפות ולחוות  ביום עשייה שגרתי.
זהו חלק מהתפתחות מקצועית החיונית לכל תלמידי המחול בדרך להגשמת החלום – להיות רקדן מקצועי בלהקת מחול.
לצד הפעילות המקצועית נהנים המשתתפים מפעילויות העשרה וחיי חברה מלאים, לינה בחדרים ממוזגים וארוחות מזינות המותאמות לאורח חיי רקדן.
כפר המחול הבינלאומי  מהווה את משכנה ומקום פעילותה של להקת המחול הקיבוצית מאז שנת 1970. תחת קורת גגו של כפר המחול מתקיימת תעשיית התרבות הענפה ביותר. אווירת היצירה והתנועה הבלתי פוסקת בו מהוות השראה לכל העושים במלאכה, ולא פחות - למבקרים במקום.
פעילותו הענפה והמרשימה של כפר המחול מתאפשרת תודות לתמיכתה הבלתי מעורערת של רעיה שטראוס בן דרור, כשלצדה תורמים ותומכים ארגונים מובילים במשק הישראלי, המכירים ומוקירים את חשיבות קיומו ופועלו של המקום.
מידע נוסף והרשמה www.kcdc.co.il
טל': 04-9859776  נייד: 0528285601 
דוא"ל: summer@kcdc.co.il
מחירים:
מחזור ראשון : 9-20/7/2017
מחזור שני: 23/7/17 – 3/8/17
מחזור שלישי 6-17/8/17
מחירים :
תנאי פנימייה 3980 ₪
אקסטרני – 2950 ₪

You May Also Like

0 comments

תגובות