טרמפולינות Bellicon מגרמניה לאימון חדש

by - 21:16



זה לא סוד שאימוני טרמפולינות הם הדבר הבא בעולם הספורט.חברת אופק חדש משיקה את טרמפולינות  Bellicon מגרמניהשמעניקות מענה לאתגרי הספורט  החדשים לשנת 2017
טרמפולינות Bellicon מגרמניה לאימון חדש
תצלום: יח"צ
שנת 2017 כבר כאן ואיתה הטרנדים החדשים בעולם הכושר והפיטנס.
מציאות משתנה, מהירה ודינאמית, מכתיבה לנו קצב שינויים בהתאם, אף בתחום האימונים.
אימון טרמפולינות הוא אחד הטרנדים החמים והמעניינים ביותר בעולם הספורט, שרק הולך  ומתחזק בארץ.
מדובר בפעילות משחררת, בטיחותית ומועילה. השיטה היא ייחודית ומהווה שילוב של הנאה, אימון סיבולת לב ריאה, אימון כוח ושיפור קואורדינציה. עשר דקות של אימון (קפיצות על טרמפולינה) שורפות כמות קלוריות שווה לחצי שעה של ריצה. תרגילים על האביזר עובדים על כל שרירי הגוף ובונים כתוצאה מכך, גוף חטוב, חזק ובריא.

אימון טרמפולינה כולל פעילות בליווי מוזיקה מקפיצה וקצבית ומתאים לכולם: לכל הגילאים, לנשים וגברים, לילדים ונוער.

אז איך מתחילים את להתאמן? מצטיידים בטרמפולינת Bellicon, מותג הטרמפולינות הידוע מגרמניה, המשווק בישראל בלעדית על ידי חברת אופק חדש, המתמחה בשיווק מותגים לאורח חיים בריא.

במגוון המוצרים סוגים שונים של טרמפולינות המותאמים לסוגי פעילויות שונים בתחום זה, ובהם: 

טרמפולינתBellicon  סטנדרטית הטובה בעולם מתוצרת גרמניה, מבוססת על טכנולוגיה חדשנית של רצועות בנג'י מותאמות אישית בהתאם למשקל המתאמן ולאופי האימון הרצוי. השימוש ברצועות בנג'י ובמשטח קפיצה גמיש ואיכותי מבטיחים קפיצה רכה ומהנה במיוחד, ללא פגיעה במפרקים.
ניתן להתאים את גודל משטח הקפיצה, מידת הרכות, צבע המזרן וצבע הרצועות.

טרמפולינה בליקון פרימיום לאימון מהנה בפארק, בים או בחצר. דגם הפרימיום של בליקון  מבוסס על טכנולוגיה חדשנית של רצועות בנג'י מותאמות אישית בהתאם למשקל המתאמן ולאופי האימון הרצוי. השימוש ברצועות בנג'י ובמשטח קפיצה גמיש ואיכותי מבטיחים קפיצה רכה ומהנה במיוחד, ללא פגיעה במפרקים. בעלת מסגרת פרימיום עשויה פלדת אל-חלד אנטיבקטריאלית באיכות רפואית, העמידה לפגעי מזג האוויר ומיועדת לשהייה ממושכת בחוץ.

טרמפולינת Bellicon פלוס למתקדמים מבוססת על הדגם הקלאסי של טרמפולינה לאימון אישי בליקון, בתוספת מעקה אימונים ייעודי T-bar עם מנגנון הרכבה מהירה. מעקה אימונים חדיש זה תוכנן עם פטנט לשחרור מהיר המסייע לאחסון נוח של הטרמפולינה.

הפטנט הייחודי של מעקה T-bar החדש, לצד הקוטר של הטרמפולינה (112 ס"מ), הופך את דגם Bellicon-Plus לדגם המתאים ביותר לשימוש ביתי עם כל היתרונות של מכשיר כושר ביתי קומפקטי לצד אחסון נוח וקל.
המוט מאפשר תמיכה על גבי הטרמפולינה בזמן האימון. הוא מסייע בהגברת תחושת היציבות למי שמתקשה עם התרגילים לשיווי משקל, או עבור מתאמנים שנמצאים בתחילת דרכם בסוג זה של אימון. העיצוב של מוט האחיזה מאפשר לאחוז במוט ביד אחת או בשתי ידיים, לפי בחירה. את המוט  ניתן לכוון לפי הגובה הרצוי, שיתאים באופן ייחודי לצרכים האינדיבידואליים של המשתמש.
טרמפולינה לחדרי כושר הטרמפולינה מצוידת במעקה T-BAR אינטגרטיבי המאפשר ביצוע תרגילי כושר בעצימות גבוהה על גבי הטרמפולינה, תרגול בקצב מהיר וקפיצה לגובה גבוה. מעקה T-Bar מאפשר ביצוע תרגילים ייחודיים שלא ניתנים לביצוע ללא המעקה, לשיפור סיבולת לב-ריאה, חוזק שריר ושיפור היציבה. הפופולריות של השימוש במעקה במהלך אימון טרמפולינה הולכת ועולה ומאפשרת למאמני הכושר יצירתיות רבה מאוד בתרגילים שהם מבצעים. שיעורי סטודיו בטרמפולינות עם מעקה T-Bar מגוונים במיוחד הודות ליצירתיות והמגוון הרחב של התרגילים האפשריים.
כמו כן קיימים גם אביזרי בטיחות נלווים: מוט T-Bar וכריות הבטיחות.
הוראות הפעלה והדגמת התרגילים מופיעים בלינק הבא:
סדנאות טרמפולינה
בנוסף, מעבירה אופק חדש סדנאות אימון טרמפולינה ללא תשלום.
הרעיון הוא להעניק את האפשרות להרגיש את האפקטיביות וההנאה שבקפיצה על טרמפולינת Bellicon בסדנא ייחודית וראשונה מסוגה בישראל, עם מאמנת הטרמפולינה נוי גיטלמן.

חשוב לדעת:
שיטת אימון זו מכילה בתוכה תועלות בריאותיות רבות כניקוי רעלים, סיוע לפעולת מערכת העיכול, חיזוק צפיפות העצם ועוד.
התמדה באימונים בטרמפולינה איכותית משפרת את שיווי המשקל, מפעילה את מערכת חילוף החומרים בגוף ומצוינת לסובלים מעצירות כרונית, מסייעת בתפקוד תקין של בלוטת התריס, מסייעת במקרי אוסטאופורוזיס, תורמת לניקוז הרעלים בגוף, משפרת קואורדינציה, מפחיתה מתחים, מקלה על כאבי צוואר, גב וכאבי ראש, מפחיתה עייפות, מחזקת את המערכת החיסונית ומאטה את תהליך ההזדקנות של הגוף. בנוסף, התמדה באימונים בטרמפולינה מפחיתה את רמת השומן בגוף, מעצבת אזורים מדולדלים, משפרת סיבולת לב ריאה, מגבירה את הגמישות ומחזקת את השרירים. אלא שהאפקטיביות של האימונים תלויה מאוד באיכות הטרמפולינה.
 המחיר עבור טרמפולינה Bellicon Classic (בקוטר 100 ס"מ) הוא 2890 ₪. מחירים של שאר הטרמפולינות משתנה בהתאם לדגם ואביזרים נלווים.

You May Also Like

0 comments

תגובות