מוצרי החובה לחופשה

by - 10:48


מוצרים קטנים – חשיבות גדולה
10 המוצרים שחייבים לקחת לחופשה המשפחתית
אלכוג'ל - צילום יעל האן
 
הילדים בחופשת הקיץ, קיבלתם ימי חופש מהעבודה ואפילו מצאתם דיל משתלם למלון וטיסה בחו"ל. עכשיו כל שנותר לכם לעשות זה לארוז מזוודות ולצאת לדרך.
אריזת המזוודות היא חלק מכריע בהכנות לחופשה המושלמת עם המשפחה בחו"ל. בתהליך האריזה צריך לדאוג שלא לדחוס יותר מידי דברים על מנת לא לחרוג ממכסת המשקל המותר וגם להשאיר מקום לשופינג. זאת בעוד שאנחנו צריכים לוודא שלא שכחנו כלום.
רגעים ספורים לפני שתגיעו לנתב"ג ותישאלו האם "ארזתם לבד", הכנו לכם צ'ק ליסט של הדברים שחייבים לשים במזוודה ולא תופסים הרבה מקום:
1.     מטען: להיתקע בלי סוללה לטלפון הסלולרי בחו"ל נשמע לרבים מאיתנו כמו חלום בלהות. קחו איתכם כמה מטענים. רצוי אפילו מטען לכל אחד על מנת להימנע מריבים על המטען. 
2.     כדור נגד כאבים: כאב ראש, כאב בטן או אפילו מכה מנפילה. על כל אלה אפשר להקל באמצעות כדור נגד כאבים. קחו איתכם אקמול בתיק אקמול, אדוויל או אופטלגין.
3.     שמפו + סבון: לא כל בתי המלון מספקים סבון ושמפו בחדרים, לכן כדאי להימנע ממצב לא נעים שבו צריך ללכת במיוחד לסופר. חשוב לשים לב שמדובר באריזות מוקטנות על מנת שלא לעבור את הכמות המותרת להכנסה למטוס.
4.     דיאודורנט: לפעמים כמה התזות של ספריי דיאודורנט יכולים לגרום לכם להרגיש ולהריח טוב. קחו איתכם דיאודורנט באריזה מוקטנת בתיק. כך גם תחסכו כסף וגם תוכלו לעמוד במגבלת הנוזלים שניתן להעלות למטוס.
5.     קרם ידיים: קרם ידיים הוא פריט חשוב לנופשים בחו"ל בשל השינויים בטמפרטורות והתייבשות העור ובכל מקרה זה משאיר ריח טוב ונעים על הידיים. אפקטיב קר To go של ד"ר פישר מותאם במיוחד לעור הידיים ומגיע באריזה מוקטנת של 50 מ"ל.
6.     מגבונים להסרת איפור: עור הפנים חייב לנשום ולהתאוורר מדי יום, ולכן חשוב להסיר את האיפור בצורה יסודית בסוף כל יום. קחו איתכן בתיק חבילת מגבוני נטורל קר של ד"ר פישר בעלי פורמולה ייחודית המעניקה לחות ומסייעת במניעת יובש עור. מותאם במיוחד לעור רגיל, שמן או רגיש.
7.     אלכו-ג'ל: מיועד לניקוי יסודי, מהיר ויעיל של הידיים ללא צורך במים וסבון ולשמירה מרבית על היגיינת הידיים. בקבוקוני האלכו-ג'ל של ד"ר פישר מגיעים עם מתלה נוח שניתן לשים על כל התיקים, ולכל ילד עם הדמות האהובה עליו. בנוסף, לאחרונה פורסמו ממבדקים המוכיחים כי כמות החיידקים במטוסים חריגה ולכל כן מומלץ לנקות משענות יד ושולחנות במטוס.
8.     קרם הגנה נגד השמש: השמש אחראית לכ- 90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינה תורשתית ולכן התגוננות מהשמש ושימוש בתכשירים בעלי הגנה גבוהה ורחבה (UVA&UVB) חשובה במהלך כל השנה. קרם ההגנה אולטרסול של ד"ר פישר בעל SPF50 להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש מגיע עם בשלל צורות וצבעים.
9.     מגבונים לעיניים: אם קמתם משינה ארוכה בטיסה לחו"ל, נכנס לכם משהו לעין או סתם העין מגורה, חשוב להשתמש במגבון מיוחד לעיניים ולא לשפשף את העין הידיים מחשש לזיהום. מגבוני האיי-קר של ד"ר פישר בעלי הם מגבונים מבד במרקם מיוחד עם חומרים לניקוי יסודי של העיניים והעפעפיים. מתאימים כתוספת לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים או לשימוש כהקלה על גירויים ולהרגעת עיניים עייפות ומאומצות.
10. חומר חיטוי:  כל טיול משפחתי מלווה בהשתובבות של הילדים ולא ניתן להימנע מכך. לעיתים המשחקים הילדותיים הללו נגמרים בנפילה כואבת ופציעה. לכן חשוב לקחת איתכם בתיק חומר לחיטוי הפצע. משחת הפולידין של ד"ר פישר היא תרופה ללא מרשם, המיועדת לטיפול בפצעים, שריטות וכוויות קלות.

You May Also Like

0 comments

תגובות