גלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל מארחת

by - 14:25


תערוכת אמנים למען עמותת "ילדים שלנו" ארגון הידידים של מרכז שניידר
במסגרת תערוכת 'פאזל בצבעי חופש'
הפתיחה: 1 בנובמבר 2018
 
העבודה- מעבר להרים, מתוך תערוכת פאזל בצבעי חופש של אמיתי קארו

ביום חמישי, ה- 1 בנובמבר, 2018, תיפתח בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, התערוכה "פאזל בצבעי חופש". כל ההכנסות ממכירת היצירות יוקדשו לשיפור רווחתם של ילדי מרכז שניידר ולקידום איכות הטיפול.
עמותת "ילדים שלנו" הינה ארגון הידידים וזרוע גיוס המשאבים של מרכז שניידר. העמותה נוסדה בשנת 1993 ע"י הלן שניידר ז"ל ואיריס לנגר, במטרה לפעול למען שיפור רווחתם של הילדים החולים ובני משפחותיהם, לקדם ולפתח את איכות הטיפול בהם, באמצעות רכישת ציוד רפואי מתקדם, תמיכה במחקר ומתן סיוע לצוות המטפל.

התערוכה התאפשרה בעזרת משפחת פישר, שתרמה את חלל הגלריה לקיומה של התערוכה.
תערוכת "פאזל בצבעי חופש" כוללת יצירות של עשרות אמנים שגויסו לפרויקט על ידי האמן אמיתי קארו, שהחליט להקדיש את יום הולדתו השבעים למען הקהילה. הוא פנה לחבריו מכל הארץ, יוצרים בגילאים שונים ומגוונים וביקש מהם ליצור תחת הכותרת פאזל בצבעי חופש. הפרויקט מוקדש למדינת ישראל החוגגת השנה 70 שנה ומאפשרת חופש יצירה לאמניה. כל אמן בחר את תרגומו האישי לנושא הפרויקט והתערוכה מציגה פאזל צבעוני מרשים של ביטוי אישי למושג החופש. ייחודה של התערוכה הנו במגוון היצירות העשויות בשלל סגנונות יצירה, מהציור והצילום הקלאסי המסורתי ועד לעבודות אמנות מודרניות ובת זמננו.

גלריה ZOA  ע"ש דבורה פישר הוקמה בבית ציוני אמריקה על מנת לאפשר לחשוף, בשפת היצירה והאמנות, את פעילותן החשובה של העמותות החברתיות בארץ.  דבורה פישר ז"ל הייתה תעשיינית, אם ואשת חינוך שתרמה כל חייה ממרצה ומניסיונה הרב למען ילדים. את עיקר פעילותה ריכזה בהתנדבות ללא סייג לעמותת ילדים בסיכויי-מועצה לילד החוסה, הדואגת לקידומם של ילדי פנימיות וילדים חסרי עורף משפחתי. כתעשיינית מובילה הקימה יחד עם ד"ר אלי פישר בעלה את מפעלי ד"ר פישר המפתחים, מייצרים ומשווקים תרופות ותכשירים טיפוליים לבריאות המשפחה. תכשירי התינוקות והילדים של ד"ר פישר מוכרים מאד בכל בית בישראל. אין מתאימה מהגלריה על שמה לתצוגת התערוכה הנוכחית המוקדשת ל "ילדים שלנו".

You May Also Like

0 comments

תגובות