ט"ו באב במסעדות, במאפיות בבתים

by - 11:34


מבצעי ט"ו באב במסעדות ומאפיות ואפשר לחגוג גם בקטנה בבית.

מקרון לב לקינוח רומנטי - מאפיות ג'ייקובס צילום: בר אופק


קינוח זוגי מתנה בעראיס

ARAIS שבמתחם שרונה מרקט בתל אביב הינה מסעדת גריל ישראלי המגישה בשר אמיתי בסטייל ובגישה אורבנית.
גם השנה מציינת המסעדה את ט"ו באב כמיטב המסורת ותציע קינוח זוגי על חשבון הבית.
תוכלו לבחור מבין בר שוקולד במילוי נוגט קריספי, שוקולד בלגי ושוקולד מריר, פבלובה וניל שוקולד לבן ופירות יער או קרמינו על מצע קריספי של קרמבל שוקולד ונוגט, מוס נוטלה שבליבו טראפל טירמיסו, בציפוי קריספי מתפצפץ של שוקולד לבן עם קרמל ושברי אגוזי לוז.
קינוח בעראיס - צילום: איתן וכסמן
עראיס בוחרת עבור לקוחותיה את נתחי הבשר המשובחים והמובחרים ביותר, בחיתוכים מושלמים וללא תחליפים. המסעדה מעוצבת כאטליז קלאסי בשילוב מתכת ואריחי חרסינה ומשקיף על גינת הילדים בשרונה ובמטרה להעניק ללקוחותינו, מבוגרים וילדים כאחד, חוויה עוצמתית ומושלמת של טעמים וריחות בסטייל ובגובה העיניים. לאחרונה הוספנו מערך משלוחים על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהאוכל שלנו בעבודה, בבית ובכל מקום בו הם נמצאים.
עראיס, מתחם שרונה מרקט, תל אביב.
www.arais.co.il | 03-5509070
שעות פתיחה: כל יום מהשעה 12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות.

ט"ו באב יווני בפאראקאלו


מסעדת פאראקאלו היוונייה מציעה לחגוג את ט"ו באב באווירה רומנטית מול השקיעה של חוף יפו ולרגל יום האהבה מציעה ספיישל יווני הכולל מגש זוגי ובו חמש מאזות חמות או קרות לבחירה ושני קוקטיילים מרעננים ב- 99 שקלים בלבד לזוג. פאראקאלו משדרגת בחמישי את חווית הבילוי ומצרפת לחגיגה דיג'יי יווני
שיקפיץ את האווירה.
פאראקאלו שמשלבת בין יפו העתיקה, יוון הקייצית והאירוח הישראלי, מציעה קלאסיקות מהמטבח היווני, עיצוב כחול לבן נוטף שיק יווני, מוזיקה יוונית מעוררת ולוקיישן חלומי שמכניס את הסועד ברגע לאווירה משוחררת ושמחה.
בנוסף, פאראקאלו מרחיבה את השמחה היוונית וחוגגת שלוש פעמים בשבוע טברנה יוונית סוחפת במהלכה שוברים צלחות, מנשנשים מאזטים לצד סופלקי, אוזו נשפך כמו מים וצלילי הבוזוקי של הלהקה האותנטית מצלצלים ברקע. יאסו!
צילום עידן גור
ספיישל ט"ו באב תקף לחמישי 26 ליולי.
מחיר 99 שקלים.
פאראקאלו – היוונייה החדשה. נחום גולדמן 6, ת"א יפו. 03-6816918

ט"ו באב במאפיות ג'ייקובס

מאפיות הבוטיק ג'ייקובס ברמת השרון וקריית אונו, מציעות לחגיגות ט"ו באב מחוות מתוקות ורומנטיות שיוצרו בעבודת יד. ספיישל יום אהבה כולל מאקרונים ורודים אלגנטיים בצורת לב, קינוח איש ממקרון לב במילוי תותים וקרם וניל ופאדג' לב.
כי אין כמו לקבל מתנות אכילות, מעוצבות ורומנטיות לחגיגה זוגית ופוטוגנית.
מאפיות ג'ייקובס צילום: בר אופק
מחירים:
מקרון אישי לב / פאדג' לב -  32 שקלים
 מאפיות הבוטיק ג'ייקובס:
איתן 1, קריית אונו 03-5511333
 ; החרושת 19, רמת השרון 03-5491000


ט"ו באב עם במבה לבבות של אסם




אסם, יצרנית במבה, החטיף האהוב ביותר בקרב הצרכנים הישראלים, משיקה מהדורה מיוחדת של חטיף במבה בצורת לבבות, במיוחד לרגל ט"ו באב, יום האהבה העברי. המוצר הושק לראשונה בתחילת השנה וזכה להתלהבות בקרב הצרכנים. אז אפשר גם בקטנה!


גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם, אמרה: " אנו שמחים על ההזדמנות לאפשר ללקוחותינו ליהנות פעם נוספת מבמבה לבבות, לאחר ההתלהבות הרבה עם השקת החטיף בתחילת השנה. אנו מאחלים חג שמח ומלא באהבה לכולם".

המארז יכיל 8 אריזות של במבה בצורת לב במשקל 25 גרם ויימכר ברשתות יינות ביתן ומגה.
כשרות: בד"צ - העדה החרדית ירושלים
משקל המארז: 200 גרם

 

You May Also Like

0 comments

תגובות