בר הקיץ של האמריקן קולוני נפתח עם תפריט חדש

by - 9:19


עם בוא הקיץ פתחו את  'בר הקיץ' לקהל הרחב והשיקו תפריט חדש
 " בר הקיץ " הממוקם באחת מגינות המלון ובו ניתן להנות לאורך העונה מקוקטיילים אקזוטיים, בירות מקומיות ומיובאות, יינות בוטיק השיק תפריט קיץ עם מנות BBQ, פיצות אפויות בטאבון, מבחר פוקאצ'ות, סלטים טריים, קינוחים מתוקים ומרעננים ועוד.
בר קיץ אמריקן קולוני- מיקלה בורסטו עוזיאל
מלון אמריקן קולוני ששימש בעבר כארמונו של הפאשה, פותח לציבור הרחב את בר הקיץ בגינה הקסומה של המלון. בבר הקיץ  ניתן ליהנות מארוחה טובה ובילוי במזג האוויר הירושלמי המצוין בכל חודשי הקיץ. בתפריט החדש ניתן למצוא  מנות ראשונות מהמטבח הים תיכוני, סלטים טריים, פיצות אפויות בטאבון, מבחר פוקאצ'ות, דגים ונתחי בשר על הגריל, עוף בטנדורי, ספייר ריבס מושלם, מנות צמחוניות וטבעוניות, וקינוחים מתוקים ומרעננים. בנוסף במקום בר עשיר עם מבחר משקאות מקומיים ומיובאים של כל מותגי האלכוהול ומעל ל-100 סוגי קוקטיילים אותם ירקחו במקצועיות ואדיבות הברמנים המיומנים של המלון.
בין המנות בתפריט לקיץ 2018: סלט טבעות קלמארי לצד תפוחי אדמה זיתים ושמיר ( 80 ₪), קוקטייל שרימפסים קלאסי ברוטב חם ( 85 ₪), מוצרלה ומלון עם פילה אנשובי וטפנד זיתים ( 75 ₪), סלט סשימי טונה אדומה ( 85 ₪ ),  נתח מובחר של פילה בקר 200 גר' ( 175 ₪), מיקס גריל מקומי-מוגש עם מבחר סלטים וארק (190 ₪),  צלעות כבש במרינדת צ'ילי, סויה, סוכר חום וג'ינג'ר, ( 125 ₪), ספייר ריבס חזיר במרינדת דבש, חרדל ורוטב ברקביקיו  (145 ₪), ספייר ריבס של בקר ( 135 ₪), טאג'ין כבש עם עגבניות ושזיפים ( 145 ₪) שפודי עוף ברוטב לימון, שום ופפריקה ( 110 ₪), דג שלם אפוי בתנור ( 165 ₪), פיצות שונות ( 60-64 ₪), קרם ברולה (40 ₪), עוגת שוקולד מומס (42 ₪), גלידה ביתית (15 ₪ לכדור), צלחת פירות העונה (65 ₪) ועוד. לא כשר.
מלון אמריקן קולוני זכה בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2018 , בפעם החמישית, על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המלון הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World"  המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם.
מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות'מאנית שנבנה ב1860 כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית. ארבעת המבנים שבו, גניו השופעים, המזרקות העתיקות, מסעדותיו המהוללות וסגנונו יוצא הדופן הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים. במלון 92 חדרים הנחלקים לשבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. החדרים במלון מרווחים ונאים ובעלי תקרות גבוהות כשבחלקם מצויה תקרת עץ צבעונית או קשתות אוריינטליות.
עם השנים הפך המלון סמל לאריסטוקרטיה ולטוב טעם, ובצדק: מדובר במבנה מרהיב שמשדר כל כולו איכות והוד. על קירות המלון ניתן למצוא תמונות נדירות של ירושלים מתחילת המאה ה-20 ולצדן תמונות של ידוענים שהשתכנו במלון – מלורנס איש ערב, דרך ווינסטון צ'רצ'יל, ריצארד גיר, בוב דילן ולהקת קולדפליי.
בנוסף לבר הקיץ ניתן גם למצוא במלון את:
·         מסעדת ה courtyard  מציעה לאורחים ממיטב המטבח הערבי והמזרח-תיכוני לצד רשימת יינות עטורת פרסים.
·         קפה הטרסה: למשקאות, נשנושים ושיחות נפש, נמצאת בסמוך לחנויות המלון וצופה אל כניסת המלון רוחשת החיים.
המלון מציע לאורחיו גם בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה וחדר טיפולים מפנק.
מלון אמריקן קולוני, רח' לואי ונסן 1, ירושליםhttp://www.americancolony.com לא כשר

You May Also Like

0 comments

תגובות