קיץ חם בתיאטרון חולון

by - 9:58


קיץ חם בתיאטרון חולון
מגוון אירועים והצגות עם:
"סימני דרך" - מחזה מוזיקלי חדש על חייה של נעמי שמר, "דג'יגאן  ושומאכר רצים לבחירות"
"עיתונאי על תנאי" – סאטירה פרועה ובסיום ההצגה מפגש עם המחזאי גיא מרוז,  "סלאח שבתי"- הפקה חדשה ומרהיבה  מחזמר מאת אפרים קישון, "אמי הגנרלית" עם ציפי שביט והסטנד-אפ הקורע של שחר חסון שסוגר את הקיץ
והצגות גדולות לילדים במחיר קטן- "פיטר פן", "תירס חם" "הבית של יעל" ועוד

לוח אירועים בתיאטרון חולון לחודש יולי- אוגוסט 2018
מחסן השטוזים. צלם אייל לנדסמן



ילדים

טררם סטא-גא-דיש!
יום ג' 24.7.18 | 17:30 | אולם 1
חמישה אמני טררם במופע קצב מלהיב!
המקצבים מנוגנים על תופים שונים, חביות, כלי מטבח, כלי עבודה, וכן תיפוף וירטואוזי על הגוף. המופע האינטראקטיבי משלב את מגוון הסגנונות המוסיקליים של התרבויות השונות הקיימות בישראל ומשתף את הקהל בחגיגה אחת גדולה! המופע משלב בחלקו גם את הקהל הצופה.
ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 4 ומעלה. מחיר כרטיס: 40 ₪ 

פיטר פן - בחזרה לארץ 'לעולם לא'
יום ג' 31.7.18 | 17:30 | אולם 1
פיטר-פן ילד שלא גדל לעולם, מלמד אותנו לעוף וסוחף אותנו על מסע קסום בכוחן של מחשבות טובות.  הוא מנצח את הוק המרושע בתחכום ושובבות ומנהיג את כל הילדים האבודים והלא-אבודים אל עולם בו הלב מכתבי את מעשינו. 
מחזה: ירון כפכפי, נועה ברנר | בימוי: ירון כפכפי
ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 4 ומעלה. מחיר כרטיס: 40 ₪ 

מחסן השטוזים של דתיה
יום ג' 7.8.18 | 17:30 | אולם 1
מחזה, שירים ולחנים: דתיה בן דור. מחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו  שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. כולם מוזמנים לחגיגה של שירים, סיפורים  והמון  שטוזים בחגיגת תיאטרון.
שפת השטוזים (שטויות + חרוזים) הפכה כבר מזמן לשגורה בפיהם של זאטוטים בני שנתיים ומעלה והצליחה לפתוח בפניהם עולם מושגים חדש בדרך מוזיקלית, שונה ומקורית. את ההצגה הגתה דתיה בן דור - סופרת, משוררת, מלחינה, תסריטאית ומחזאית, ובמהלכה היא מזמינה את הילדים לבקר במחסן הפרטי שלה, שם נמצאים כל החומרים שהעניקו השראה ליצירותיה. הביקור במחסן מתרחש דרך עיניו של שליח המגיע למקום ופוגש את הדמויות, החפצים, הרגשות, המילים, המנגינות והרעיונות המוכרים מתוכניות הטלוויזיה והקלטת של דתיה.
בימוי: יאקי מחרז | משתתפים: הילה זהרור/ אור אילן, דניאל סבג/עודד גוגנהיים/תומר  אופנר, אבישי סנדנר, רוני שובל/לורן סביר.
ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה.  מחיר: 40 ₪
תירס חם בים בם בם
יום ג' 14.8.18 | 17:30 | אולם 1
קלאסיקת הילדים האהובה והמסופרת ביותר שנכתבה ע"י הסופרת המוערכת מרים רות. ההצגה הינה פסיפס יצירתי ורב גוני המשלב בתוכו תוכן איכותי, משעשע ומרגש מעולמם של הילדים, יחד עם קצב מרתק ואחר. החופש האומנותי על במה הכוללת שחקנים, רקדנים ונגנים מעניקה לילדים חוויה יוצאת דופן של ביטוי ללא מחסומים וללא היסוסים...
אופיר אוהב לשיר וביום קיץ חם אוהב גם תירס חם. בים בם בם! תירס חם ! תירס חם ! בים בם בם!
אחריו כולם בשביל, צועדים אל התבשיל: שחף עם בובות, אלית מתופפת, צור מחצרר, יהב שרה, שר הדובון ולירון עם פעמון. ואופיר מאושר מתופף ושר: בים בם בם! תירס חם ! תירס חם ! בים בם בם!
שחקנים: ענבלי בא-לי, ירמי רייך, מאיה פלם, גילי גבל, מור כהן, איתן חיניץ, תומר אדווי | ניהול אמנותי: אודי גוטשלק במאית ומעצבת תנועה: איילון נופר כתיבה: אסף אשתר.
ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה.  מחיר: 40 ₪

הפיל שרצה להיות הכי עפ”י ספרו של פאול קור
יום ג' 21.8.18 | 17:30 | אולם 1
סיפורו של פיל עצוב שרצה להיות צבעוני ומיוחד. הוא עוזב את חבריו ויוצא להגשים את החלום.  בתחילת מסעו הוא פוגש ציפור רבת צבעים שעוזרת לו לאסוף את הצבעים. את האדום תורמת החיפושית, מר דשא נותן ירוק והפרחים נותנים עוד שלל צבעים.עכשיו הוא פיל מאושר צבעוני ומיוחד. אבל השמחה קצרה, הוא מרגיש מוזר וחבריו צוחקים עליו, הם חושבים שהוא ליצן קרקס. רק אז הוא מבין כי לא הצבע חשוב ובעצם "מה רע בצבע האפור ,זהו צבעם של הפילים ,להם הוא בדיוק מתאים."
מחזה ופזמונים: איילה קורקוס/ בימוי: אבי מלכה | משתתפים: משתתפים: ויטה / חולודני, אביב קושניר, אני דדון/ רוז שבת, רפי רותם.
ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה.  מחיר: 40 ₪

הבית של יעל.
יום ג' 28.8.18 | 17:30 | אולם 1
הצגה חדשה עפ”י ספרה האהוב של מרים רות. יעל מחפשת לעצמה בית משלה ומוצאת ארגז. היא מסדרת אותו ומבלה שם עם חברה הטוב את שעות הפנאי
יום אחד מגיע טרקטוריסט עם עגלה ואוסף את כל הגרוטאות שבחצר ואוסף גם את הארגז של יעל מבלי לשים לב שיעל נמצאת בתוכו. מכאן ואילך עוברת יעל הרפתקאות שונות עד לשובה המוצלח הביתה. 
משתתפים: ציפי מור, אבינועם שן-צור,  מיכל קורמן, קרן אלאלוף שרעבי מחזה ופזמונים: דודיק סמדר/ עיבוד ובימוי: צביקה קורמן הפקה מוזיקלית: ארנון אופיר תפאורה: מיכאל פיק, סידי דוד תלבושות: סבטלנה
ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה.  מחיר: 40 ₪


הצגות

סימני דרך 
יום א' 1.7.18 | 20:30 | אולם 1
אורך ההצגה- כשעתיים וארבעים דקות כולל הפסקה 
הצגת תיאטרון הבימה. מחזה מוזיקלי חדש על חייה של נעמי שמר
סיפור חייה של נעמי שמר, הוא סיפורה של הארץ הזאת. במחזמר חדש אנחנו פוגשים את נעמי בארבעה צמתים בחייה, בהם היא נדרשת להילחם על עתידה האישי והמקצועי.
המחזמר משובץ שירים שכתבה והלחינה ומשרטט לראשונה דמותה של שמר לא כמיתוס לאומי אלא כפי שהייתה באמת: יוצרת מורכבת, פמיניסטית פורצת דרך, אישה שלא פחדה להשמיע את קולה, שהצליחה לחיות בשלום בין הקיבוץ לתל אביב, בין האמנות לציונות, בין האדם הפרטי: המצחיק, השנון והחם – לאישה הגדולה מהשירים.

מחזה:  אורן יעקובי וגיורא יהלום/ בימוי:  משה קפטן/ שחקנים:  רוני דלומי/ הילה שלו, רויטל זלצמן,  דפנה דקל, גילה אלמגור / סנדרה שדה,  דב רייזר / שמעון כהן, טל מוסרי, ריקי בליך/ עמית זיתון, מתן שביט, תובל שפיר / חנן שוורצברג/ הלהקה: נדיר אלדר/ שחר ישי, מיכל ברנד, אלכסה לרנר, נירית אהרוני, עמית זיתון, רונית אפל, מיטל נוטיק, אוראל איזיקל, אור משיח, עמית גל, דניאל חסין, רוני סתיו, חנן שוורצברג ליאת פרלוב
מחיר כרטיס: 170-85 ₪ 

דג'יגאן  ושומאכר רצים לבחירות
יום ה' 12.7.18 | 11:30 | אולם 1
מחווה נוספת של תיאטרון יידישפיל לשני ענקי ההומור היהודי, שגם ממרחק של עשרות שנים עדיין נותרו מצחיקים ומצליפים כמו אז - ואפילו יותר. בעת שחרורם מבית הסוהר, מחליט צמד הבדרנים המפורסם ביותר לנסות את מזלם בפוליטיקה ולרוץ לבחירות.
בימוי: מורדי גרשון, מחזה: קובי לוריא, תרגום: אריה בלינדר, שחקנים: יעקב בודו, מוטי גלעדי, הילית דייטש-שני, מוניקה ורדימון, אירמה סטפנוב, אנדריי קשקר, יהונתן רוזן
מחיר כרטיס: 160-70 

עיתונאי על תנאי
יום ב' 16.7.18 | 20:30 | אולם 1
בסיום ההצגה, מפגש עם המחזאי גיא מרוז
הצגת תיאטרון הבימה. ״עיתונאי על תנאי״ היא סאטירה  פרועה, שיורה חצים מדויקים לליבה של התקשורת מדושנת העונג ולכל ה״הון שלטון״ שמלקקים אותה מכל עבר.
כולם רוצים להרוג את דורון בליצר, העיתונאי הכי חשוב של העיתון הגדול בישראל ״ידיעות ישראל".  ב״כולם״, הכוונה לראש משפחת הפשע הגדולה בארץ, ניצב בכיר במשטרה, שר 
הביטחון, המאהבת מהערוץ המסחרי ואולי גם אשתו. השאלה מי יעז לחסל בפעם הראשונה עיתונאי במדינה כל כך דמוקרטית ו״נאורה״??    
מחזה מאת: גיא מרוז/ בימוי: נורמן עיסא/ מוסיקה: זיו הרפז/ שחקנים: תומר שרון, ליאת אקטע, דוית גביש, ספיר אזולאי, עמי סמולרצ'יק, פיני קידרון, אורי הוכמן,
מחיר כרטיס: 130-65  

סלאח שבתי
יום ד' 22.8.18 | 20:30 | אולם 1
הפקה חדשה ומרהיבה  מחזמר מאת אפרים קישון
הפקת ענק בהשתתפות עשרות שחקנים, זמרים, רקדנים ובליווי תזמורת חיה לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל
סאלח שבתי, עולה לישראל מאחת מארצות ערב יחד עם משפחתו המורחבת, אשתו אתרוגה וחמשת ילדיו. בשנות ה 50, מעט אחרי הקמת המדינה, עם הגיעו לישראל, נשלח סאלח למעברה. הוא מתרגל במהירות לחיי המקום ואף מגיע למעמד של מנהיג הקהילה, שנמצאת ליד קיבוץ אידאלוגי. עם התקרבות מועד הבחירות, נציגים ממפלגות שונות מציעים לסאלח הצעות שונות ומבקשים בתמורה שיפעל כקבלן קולות וידרבן את כל אנשי המעברה להצביע עבורם. אבל סאלח הוא אדם ישר ותמים מטבעו, הוא מתמודד עם הביוקרטריה הישראלית הצעירה ומנצל את חולשותיה הידועות ובסוף מנצח אותה וזוכה לדירת שיכון חדשה בישראל.
לחנים: כלת פרס ישראל נורית הירש  פזמונים: חיים חפר/ בימוי וכוריאוגרפיה עומר זמרי עיבוד וניהול מוסיקלי: שמוליק נויפלד/ בכיכובו של נתן דטנר בתפקיד סאלח שבתי ובהשתתפות: שרונה אלימלך, הראל מויאל/שמעון חאבה, גל אמיתי, רוני נדלר, מיטל נוטיק, אריה מוסקונה, שלום שמואלוב, יוסי סגל, יואב בר לב, דידי גת, דורון אורן, הילה מערבי, ענת סלונים ועוד.
מחיר כרטיס: 160-70  


בידור

אמי הגנרלית
יום ה' 13.7.18 | 22:00 | אולם 1
בכיכובה של ציפי שביט, בהפקת בידור חדשה ומצחיקה עד דמעות.
אמא דאגנית, חרדתית, אמיצה, בקיצור... אין כמו אמא, מגיעה עד ליחידה הצבאית שבחרמון, להביא לבנה החייל אוכל ביתי. סגן גבי נבוך ומבולבל מהתזמון הגרוע של אמו, מפקיד אותה אצל הש"ג אזולאי, שבהמשך יקלל את הרגע שהופקד לשמור על אמו "הלא מזיקה" של סגן גבי. אך מה שנראה כמו התחלה של יום רגיל, הופך במהרה ליום מלא בטעויות. האם משתלטת על כל היחידה, מלמדת את המזכירה הצבאית שמאוהבת בבנה, על נשיות ויופי, חושדת שבעלה בוגד בה ועל הדרך מספיקה להסתבך עם אנשי האו"ם ונקלעת בטעות אל קו האויב. מאור מימון בשיתוף ציפי מייזלר
מחיר כרטיס: 129-119 

שחר חסון
יום ו' 24.8.18 | 22:00 | אולם 1
מופע סטנד-אפ אנרגטי הנוגע בכל תחומי החיים. תופעת ההומור הכי מרתקת שנראתה בישראל עד כה.
מחיר כרטיס: 129-119  

זמר

ערב זמר  עם יהורם גאון
יום ש' 14.7.18 | 21:00 | אולם 1
יוסי גרושקה ואילן טל מובילי שירת קהל. מופע אמן אורח: יהורם גאון במיטב להיטיו מכל הזמנים


“פרס ישראל” מופע מחווה חדש לכלות וחתני פרס ישראל בזמר העברי. לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל.
יום ו' 28.7.18 | 20:30 | אולם 1
צחי סיטון (תיאטרון הבימה) פוגש את  טל ברגמן / גוני כנעני (האופרה הישראלית)  למופע סוחף ומרגש הכולל את מיטב השירים והסיפורים אודות הכותבים, המלחינים והזמרים  הישראלים, אשר יצירותיהם הפכו לנכסי צאן ברזל:  יש לי יום יום חג, כל הכבוד, לחיי העם הזה, ירושלים של זהב, הנני כאן, אח יא רב, פרח הלילך ועוד ... ניהול מוסיקלי: גיורא ליננברג
מחיר כרטיס: 50  


תיאטרון חולון, שד' קוגל 11 בית יד לבנים, חולון.
טל לרכישת כרטיסים: 03-5023001 ובאתר www.hth.co.il

You May Also Like

0 comments

תגובות