הנקה ופיט במדיטק בנוכחות הנקה ופיט האמיתיות לקראת יום השואה

by - 20:35


לקראת יום השואה: סיפור של תקווה

תיאטרון המדיטק מציג:

"הנקה ופיט" חוגגות 100

הצגה חגיגית בנוכחות הנקה ופיט האמיתיות

סיפורה האמיתי של הנקה ילדה יהודייה שהוסתרה במלחמת העולם השנייה בבית משפחה הולנדית והפכה לחברתה הטובה ביותר עד היום של פיט בת המשפחה. דרמה על חברות, אומץ לב ותקווה.

ההצגה  'הנקה ופיט' – בבימויו של נועם שמואל זכתה בפרס הצגת השנה לילדים לשנת 2016  ובפרס השחקנית הראשית אותו קבלה נועה הר ציון.

שבת 14.4.18 10:30

ההצגה מיועדת לילדים בני 6 ומעלה
הנקה ופיט בני גם זו לטובה


תיאטרון המדיטק יחגוג את הצגה ה-100 ל"הנקה ופיט"  על פי ספרו של רן כהן אהרונוב.
ההצגה תועלה ביום שבת ה- 14.4.18 בשעה 10:30 במדיטק חולון.
ההצגה "הנקה ופיט" בעיבוד של ליאור גרטי ובבימויו של נועם שמואל, מבוססת על סיפורן האמיתי של שתי ילדות, הנקה ופיט, שגורלן נקשר יחד במלחמת העולם השנייה בהולנד ומבוססת על סיפרו של רן כהן אהרונוב, בנה של הנקה החיה בישראל, ועובדה למחזה מאת ליאור גרטי.
בעיצומה של מלחמת העולם השנייה הגיעה הנקה (חנה) לביתם של ווים וסופי פרימוויס באמסטרדם. הימים היו ימי הגירוש של יהודי הולנד אל המחנות בפולין. מה שהיה אמור להיות זמני - הסתתרות ללילה אחד או שניים, הפך לסיפור הישרדות מדהים שנמשך שלוש שנים בהן הסתתרה הנקה בבית משפחת פרימוויס.
במסתור פגשה הנקה את פיט, בתם של בעלי הבית. לפיט לא היה קל לקבל את החברה החדשה שהכירה בין רגע, אך ככל שהזמן עבר, והתופת השתוללה בחוץ, נרקמה בתוך הבית חברות חזקה יותר מכל מלחמה.
חברותן של הנקה ופיט נמשכת עד היום. השתיים, כבר סבתות, נשארו חברות למרות המרחק המפריד ביניהן. הנקה חיה בישראל ופיט באמסטרדם.
מאז עלתה לראשונה ההצגה במדיטק חולון, היא ממשיכה לרגש קהלים רבים ברחבי הארץ. ההצגה מוזמנת רבות להופעות בפני תלמידים ולחלקן מגיעה גם הנקה עצמה כדי לספר ממקור ראשון את סיפורה.
"הנקה ופיט"
14.4.15 בשעה 10:30
גילאי 6 ומעלה
מחיר כרטיס: 75 ש"ח
טל' לרכישת  כרטיסים: 1800-20-29-30 ובאתר מדיטק חולון
שד' גולדה מאיר 6, חולון. חניה חינם.

You May Also Like

0 comments

תגובות