צמד הדיג'ייז האהוב DIMITRY VEGAS & LIKE MIKE חוזר לישראל

by - 12:58


הישר מהבמה המרכזית של טומורולנד
צמד הסופרסטארז דיג'ייז האהוב חוזר לישראל
DIMITRY VEGAS & LIKE MIKE
25.5.18 שישי
לייב פארק ראשון לציון
מכירת הכרטיסים תחל ב-10.4 יום שלישי, בשעה 18:00 באתר טיקטמאסטר ישראל
מחירי מכירה מוקדמת (10.4)
 כרטיס גולדן רינג :240 ₪ (מגיל 18 ומעלה)
כרטיס דשא:200 ש"ח
דימיטרי ווגאס ולייק מייק צילום באדיבות קבוצת בלוסטון
 
הם חוזרים! צמד הסופרסטארז דיג'ייז האהוב DIMITRY VEGAS & LIKE MIKE  חוזר לישראל, לערב מלהיב וארוך של מוזיקה אלקטרונית משובחת. ומביא יחד איתו כמה מה-די.ג'ייז מהטופ העולמי- ג'ונאס בלו; מד מק, ראול ו-Blastoys
שני האחים הבלגיים-יוונים דימיטרי (36) ומייקל טיביוס (32), הידועים יותר כצמד הסופר-סטארים "דימיטרי וגאס ולייק מייק", נחשבים כיום לשניים מהיוצרים המובילים בעולם המוזיקה האלקטרונית. מאחוריהם שלוש שנים רצופות במקום הראשון בדירוג העולמי של המגזין המוביל בתחום  "DJ MAG" וברזומה שלהם רשומים רימיקסים לכוכבי ענק כמו ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז ושיתופי פעולה מצליחים עם מיטב הדיג'יי המובילים בביזנס כמו סטיב איוקי, דיפלו ומרטין גריקס. בין שלל עיסוקים, האחים גם הם בעלי הלייבל האלקטרוני המצליח Smash The House" , אחראים משנת 2010 להפקת ההמנון השנתי של פסטיבל ה- Tomorrow Land  , עורכים את המוזיקה לסרטוני האפטר מוביז המפורסמים של הפסטיבל וכמובן מופיעים באופן קבוע על הבמות הראשיות בפסטיבלים המובילים בעולם. דימי ומייק, אחראים יחד על כמה מלהיטי הפסטיבלים והמועדונים הגדולים ביותר בשנים האחרונות ביניהם  Mamooth, Wakanda וכמובן Tremor, המנון המסיבות הענק שלהם ושל מרטין גריקס. הופעתם של הצמד נחשבת לאחת ההופעות הפופולריות ביותר בתעשיית המוזיקה האלקטרונית והסטים שלהם מתאפיינים בגיוון מוזיקלי יוצא דופן, כשהם משלבים בין להיטיהם האישיים לקלאסיקות מוזיקליות מודרניות כמו  Bittersweet Symphony  ולהיטי קאלט ידועים כמו המנון המוטיבציה שלקוח מהקלאסיקה הקולנועית ה"זאב מוול סטריט"("The  Hum") . צמד הפרפורמרים הענק יצר יחד להיטים שכובשים את הבמה בכל פסטיבל אפשרי בעולם, ומספקים סטים, בקבוקי שמפניה שמוזרמים אל הקהל, שלא משאירים אף אחד בקהל אדיש אפילו לא לרגע."Tremor" Feat. Martin
לינק לערוץ יוטיוב:

די.ג'יי גונאס בלו- הדיג׳יי והמפיק הבריטי ג׳ונאס בלו (JONAS BLUE) נחשב לאחד האמנים החמים ביותר בסצנת מוסיקת הריקודים. הסאונד הייחודי שלו המשלב דאנס עם נגיעות של פופ הביא אותו לראשי המצעדים בעולם.  עם למעלה מ-2 מליארד השמעות בספוטיפיי, ג'ונאס הוא האמן היחיד ששני שירים שלו הופיעו בו זמנית ברשימה העולמית של הוידאו-קליפים הכי מנוגנים של MTV בשנת 2016.
כניסתו המהירה של ג'ונאס אל ליבו של המיינסטרים, אפשרה לו ליצור את עצמו כאחד האמנים המוכשרים שיצאו בבריטניה בתקופה האחרונה. ג'ונאס, ובשמו האמיתי גאי רובין, פרץ לתודעה ב-2015 עם גירסת הטרופיקל האוס של fast car עם הזמרת דקוטה ומיד הפך ללהיט ברחבי העולם עם למעלה מ-500 מליון צפיות ביוטיוב וספוטיפיי, הגיע למקום ה-2 באנגליה וכיכב שם במשך 40 שבועות.
בלו חזר על הצלחת הסינגל הראשון עם יצירתו השניה Perfect Strangers בשיתוף הזמר היוצר ג'יי פי קופר JP COOPER . הסינגל השני דורג גם הוא במקום השני באנגליה, זכה בתואר ׳פלטינום׳ על ידי בי פי איי (BPI) לצד תארי מכירות נוספים בארצות אחרות בניהן הולנד ושוודיה. הסינגל השלישי שלו לשנת 2016 By Your Side בשיתוף עם ראייה Raye דורג במקום ה 15 באנגליה, וזכה בתואר ׳זהב׳. ׳מכונית מהירה׳ זכה במועמדות לפרס בריט (BRIT AWARD) בשנת 2017 בקטגוריית הסינגל הבריטי של השנה.
במאי 2017 חשף ג'ונאס את הסינגל הרביעי שלו- Mama בשיתוף עם הזמר והיוטיובר האוסטרלי William Sing שהפך להמנון הרשמי של קיץ 2017 ,הגיע לפלטיניום באוסטרליה ושוודיה וזכה למעלה מ-450 מיליון צפיות.
לאחר שבחר בקפידה את הלהיטים האהובים עליו לאחרונה, שחרר ג'ונאס אוסף בכורה בשם Electronic Nature- The Mix 2017  . מאז שג'ונאס פרץ, הוא מופיע ללא הפסקה בפסטיבלים ברחבי העולם- "טומורולנד", "לולה פלוזה" ברלין. עכשיו הוא מגיע אלינו בפעם ה-2. אתם חייבים את זה לעצמכם.

Mad M.A.C- צמד חדש יחסית ומבטיח אשר עושה את דרכו בימים אלו לצמרת המוזיקה האלקטרונית. ביוני 2017 שיחררו את “Renegade Master” והתגלו על ידי דימיטרי ווגאס ולייק מייק.

Blastoys- עם למעלה מ- 400,000 מעריצים ועוקבים ברשת ועם למעלה ממיליון האזנות לסינגל “Parvati Valley, נחשב קובי נגרקר הישראלי לאחד מאמני הטראנס הגדולים בעולם. אסור לכם להחמיץ את מסיבת הסגירה שלו לאירוע!
המופע מופק ומשווק על ידי קבוצת בלוסטון, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. קבוצת בלוסטון נחשבת לחברת ההפקה והתוכן הגדולה בישראל.
מספקת שירות מקיף של 360 מעלות הכוללים: מופעים בינלאומיים, הפקת אירועים, קריאייטיב, מיתוג, עיצוב, פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה, ניהול ועוד. הקבוצה עוסקת במגוון תחומים בעולם ההפקות: תחום הסטודנטים, מופעים והפקות בינלאומיות, אירועים  עסקיים ופרטיים ופעילויות קידום מכירות.

תאריך ומחיר: דימיטרי ווגאס& לייק מייק. 25.5.18  לייב פארק ראשון לציון. פתיחת דלתות 23:00 . מכירת כרטיסים החל מה-10.4. מחירי מכירה מוקדמת: 200 ₪ דשא; 240 ₪ גולדן רינג (מגיל 18 ומעלה); כרטיסים ניתן להשיג באתר טיקט מאסטר. *9964


You May Also Like

0 comments

תגובות