פסח ב"מקס מלאכות ומכונות", המרכז לאמנות דיגיטלית חולון

by - 11:47



  פסח ב"מקס מלאכות ומכונות", המרכז לאמנות דיגיטלית חולון

איך משכפלים צפרדע? איך מעצבים תיק אישי בהשראת מכות מצרים? ומה הקשר בין שכפול וריבוי למכות מצרים?

פסח במרכז לאמנות דיגיטלית, חולון
בואו למצוא את האמן הפנימי שבכם
בסדנאות המשלבות אמנות עם אמצעי ייצור דיגיטליים

28-26  במרץ 12:30-10:00
סדנאות פסח. צילום אילי לו

המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיים בחג הפסח סדרת סדנאות מיוחדות להורים ולילדים במעבדת "מקס מכונות ומלאכות" שיתקיימו ב26-28 במרץ.

אחד המאפיינים המרכזיים של מכות מצרים הוא השכפול והריבוי. צפרדע אחת זה דבר נחמד, טיפת דם זה דבר לא כל כך מלחיץ, אבל כשהדבר הזה משוכפל ומגיע בכמויות מתקבל אופי אחר.

הסדנאות יעסקו בנושא השכפול וההעצמה הבאים לידי ביטוי במכות מצרים באמצעות טכניקות שונות ונושאים שונים: הילדים ייצרו דימוי גרפי אישי של חיה/צורה/רעיון, ישכפלו אותו ויצרו מס' תוצרים בעזרת טכניקות וטכנולוגיות שקיימות במקס.

ואלה הן הסדנאות שיתקיימו בחופשת הפסח:

קופסת חותמות 

המשתתפים בסדנה יתנסו בטכניקה של חותמות. כל משתתף יעצב דימוי או לוגו אישי וייצור חותמת משלו על ידי חיתוך לייזר ולאחר מכן ישתמש בה לעיצוב קופסת עץ על גלגלים מעשה ידיו, שתיבנה גם היא מחלקים שנחתכו במכונת חיתוך לייזר.

יום שני 26.3.18:  שעת הסדנה: 12:30-10:00, מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים וחצי. עלות לילד/ה: 60 ש"ח

תיק בד בעיצוב אישי

על ידי עבודה בטכניקה של הדפס משי, המשתתפים יציירו ויעצבו דימוי המבוסס על אחת ממכות מצרים וידפיסו אותו גם על תיק בד וגם על משטח עץ כדי לייצר ציור ותיק שיוכלו לקחת הביתה.

יום שלישי 27.3.18: שעת הסדנה: 12:30-10:00, מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים וחצי. עלות לילד/ה: 60 ש"ח


סט מדבקות

המשתתפים יציירו ציור שיהפך לקובץ וכך יוכלו לשכפל אותו ולייצר בעזרת מכונת הפלוטר סט מדבקות ויניל בעיצוב אישי שאפשר להדביק על הקיר בחדר השינה, על השולחן על הטלפון או בכל מקום !!!

יום רביעי 28.3.18: שעת הסדנה: 12:30-10:00, מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים וחצי. עלות לילד/ה: 60 ₪

מקס מכונות ומלאכות היא סדנה של המרכז לאמנות דיגיטלית המשלבת אמנות במנגנוני תנועה מכניים בשילוב עם אמצעים לייצור דיגיטליים: מדפסות תלת ממד, כרסומת cnc , מכונת חיתוך לייזר - מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות המאפשר לכל אחד מאתנו למצוא את האמן הפנימי שבו.
הסדנה היא מקום בו כל אחד יכול לממש את עבודת האמנות שלו בחומר, לייצר כמעט כל דבר, לבנות באופן חופשי מייצור טכנולוגי במאה ה- 21. ״מקס מכונות ומלאכות״ מהווה מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות. מקום בו הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד מאיתנו למצוא את האמן הפנימי שבו.


מספר המקומות מוגבל!
להרשמה: 03-5021552 // info@digitalartlab.org.il
המרכז לאמנות דיגיטלית
האמוראים 4 ג'סי כהן חולון
03-5568792
info@digitalartlab.org.il

You May Also Like

0 comments

תגובות