ענקית השיט NCL מתחילה לשווק בישראל עם מבצעים מטורפים

by - 16:49



ענקית השיט NCL מתחילה בשיווק בישראל עם אוכל כשר, מבצעי נוסע שני בחצי מחיר ומינוי יח"צ עבורה בישראל - פליישר תקשורת. החברה מתחדשת ומשפצת את הספינות ומשיקה קווים חדשים וספינות חדשניות ושרותי תענוגות שכמותם לא נראו!

מוקדם יותר החודש הגיע לישראל ניק וילקינסון, סמנכ"ל חברת הקרוזים NCL ובארוע שהתקיים בויסקי בר כהמחשה לויסקי בר על גבי הספינות, חשף נתונים ותוכניות של החברה. מתברר שלמרות היותה מדינה קטנה – מישראל יוצאים כל שנה כ-85,000 ישראלים לשייט תענוגות וישראל היא השישית בעולם בביקוש לקרוזים (ביחס לכמות האוכלוסיה)! השוק צומח וההערכה היא שבתוך שנה מספר זה יגיע ל-100,000.
"ישראל היא שוק חשוב מאוד עבורינו" אומר ווילקינסון. "ישראל ניצבת במקום השישי בעולם במספר המפליגים מחוץ לארה"ב, כשיעדי השייט החביבים על ישראלים הם אגן הים התיכון המערבי, הים הבלטי, סקנדינביה והאיים הקריביים"
בהתחשב בגידול זה, נחתם לאחרונה הסכם יח"צ עם פליישר תקשורת לקידום פעילות החברה בישראל. מבצע ייחודי הושק של חופשת קרוז בחצי מחיר לאורח השני ומעתה יוצע בקרוזים אוכל כשר (כולל יינות כשרים) ואיזור לתפילות והתכנסות.
החברה משפצת דרך קבע את האוניות ואפשרות הבילוי והחוויה הקולינריה על גבי הספינות בלתי נתפשת – מבחר אינסופי כמעט של מסעדות מכל הסוגים, כולל טפנייקי ומסעדות שף, ויסקי בר, אייס בר, מופעי בידור מברודווי והפקות מקוריות כמו הג'רסי בויז וקרקסי לוליינות.

מבחינת בילוי יש בספינות (לכל ספינה מבחר פעילויות משלה) לדוגמא, מסלולי ריצה, כדורסף, כדורעף, טניס, קיר טיפוס, אירובי, בריכה, מגלשות מים, ספא ואינספור פעילויות לילדים וגם לנוער כמו לייזר טאג וחדרי בריחה.

הספינה החדשה Bliss המושקת בקרוב תכלול מסלול מרוצים ומגלשות מים מטורפות הבולטות מגוף הספינה כך שהגולש בהם נמצא ממש מעל הים תוך כדי הגלישה.




מחלקה חדשה ומפוארת במיוחד הנקראץ Haven תושק באוניות עם נוף פנורמי פורץ גבולות, בריכה פרטית ליושבי הסוויטות ולאונג' מיוחד. איזור ליחידים שלו מקום התכנסות מיוחד להיכרויות. תאים מכל הסוגים מיחיד ועד משפחה, עם חלונות או מרפסת לים ושלל פינוקים ושרותים.


 חברת הפלגות הנופש NCL הייתה הראשונה בעולם להציג את הקונספט המיוחד FEEL FREE המציע לכל נופש לתכנן לעצמו חופשה בהתאמה אישית. לדוגמא, כל אורח באוניות השייט המפוארות של NCL מחליט בעצמו מתי ואיפה לאכול, מבין מגוון מסעדות יוקרה, שחלקן אף פועלות 24 שעות ביממה. NCL הודיעה לאחרונה על מבצע בלעדי לקהל הישראלי: חופשת שייט בחצי מחיר לכל אורח שני. ההטבה הבלעדית ניתנת לכל מפליג שני בהזמנת קבינה באונייה, במגוון רחב של הפלגות, כולל הפלגות לאלסקה, לים הבלטי, לאיים הקנריים, לקריביים למזרח הים התיכון.  זאת ועוד, במסגרת ה-FEEL FREE, הנופשים הישראלים יכולים לבחור בין 3 מסלולי חבילה שונים, בהתאם לסוג החדר שרכשו, הכוללים הטבות מיוחדות לבחירה מתוך: שירות בר פתוח, חיבור אינטרנט אלחוטי בפס רחב בחינם, חבילת מסעדות, הנחה משמעותית ברכישת סיורי חופים או אפילו שובר של 200 דולר לשופינג ולבזבוזים. ווילקינסון ציין כי בשל החשיבות הרבה של הקהל שומר המסורת, החברה מציעה בכל אחת מאוניותיה, מבחר של ארוחות גורמה כשרות, יינות כשרים, והיא מקצה מקום מיוחד להתכנסות ולתפילות.
חברת הפלגות הנופש NCL חשפה גם ברושור חדש, שעוצב במיוחד עבור הקהל הישראלי, ובו פירוט כל ההצעות המיוחדות לנופשים מישראל וכן לו"ז הפלגות מלא עד אפריל 2019. בנוסף, הברושור מציג מידע על פריסת האוניות הבינלאומית של חברת NCL בקיץ 2018, כולל חמש אוניות שייט מפוארות באירופה. לדוגמא: לראשונה מאז השקתה בשנת 2013, אוניית נורוויג'ן ברייקאוויי (Norwegian Breakaway) צפויה לעגון בנמל קופנהאגן, ומשם לצאת להפלגה בים הבלטי. אוניית נורוויג'יאן אפיק (Norwegian Epic) תעגון גם היא באזור ותצא להפלגות במערב הים התיכון, מנמל ברצלונה.
עוד בתכנית ההפלגות של NCL לשנה הקרובה, אוניית נורוויג'יאן ג'ול (Norwegian Jewel) פותחת את העונה השנייה שלה מאז החידוש היוקרתי שעברה, ומציעה הפלגה במסלול מרתק במיוחד לאוסטרליה ולניו-זילנד. החל מנובמבר 2018, אורחי האונייה מוזמנים לבקר במיטב היעדים הנחשקים באזור, כגון מלבורן, קיירנס והובארט באוסטרליה, מילפורד סאונד, וולינגטון וטאורנגה בניו-זילנד. כמו כן, האונייה המחודשת תפליג ליעדי האוקיינוס השקט ולדרום-מזרח אסייה ואף תצא למסע חוצה אוקיינוס מוונקוור לטוקיו (יוקוהומה).
נזכיר כי בחודש מאי האחרון, NCL השיקה מסלול שייט מיוחד לקובה. מידי שבוע, יוצאות אוניות החברה מנמל מיאמי, להפלגה מיוחדת בת 4 ימים, עם עצירת לילה בהוואנה.
חברת NCL נמנית עם קבוצת הקרוזים השלישית בגודלה בעולם הכוללת, בנוסף, את החברות:  OCEANIA CRUISES ו-REGENT SEVEN SEAS. בשנת 2015 הפליגו על אוניות הפאר של NCL יותר מ-2 מיליון נוסעים. לפי התחזיות, מספר הנוסעים באוניות החברה צפוי לצמוח בשיעור שיא של 40% ולהגיע ל-2.8 מיליון נוסעים בשנת 2019. כיום, NCL עצמה מפעילה 15 אניות שייט מפוארות, המפליגות למגוון יעדים ברחבי העולם, ובהם: האיים הקאריביים, אגן הים התיכון, הים הבלטי, אלסקה, דרום אמריקה, המזרח הרחוק, אסיה, אוסטרליה וניו זילנד.
מסלול מרוצים, קירות זכוכית וה"ג'רזי בויס" על סיפון ה-BLISS
בשנה הקרובה, תשיק החברה את האנייה ה-16: אניית הדגלBLISS , שתהיה לאחת מהאוניות המרשימות ביותר המשייטות בעולם. באונייה החדשה קירות זכוכית מיוחדים לכל אורך אזור הבר ובשני טרקליני התצפית. הקירות השקופים מאפשרים לאורחי האוניה לחוות את הטבע הפראי מבלי לרדת מהסיפון: ציפייה בדולפינים השוחים בסמוך לדופן האניה, צפייה בנשרים ובעלי כנף, ואפילו מבט פנוראמי אחרי קרחונים צפים. העיצוב האמנותי של האוניה הוא מעשה ידיו של האמן Wyland, המפורסם בעבודותיו בהשפעת מוטיבים מהטבע הימי ופרט מהיונקים הימיים. עוד ב-BLISS, לראשונה בעולם, מוקם מסלול מירוצים בקומה העליונה של האוניה, שבה יכולים האורחים לנהוג במכוניות גו קארטס אמיתיות, שהנהיגה בהם מעניקה חוויה מרגשת לכל נהג ונהגת בתחרויות במסלולים מיוחדים. בנוסף, נהנים האורחים ממגוון עשיר של חוויות ובידור, כגון פארקי מים מהמתקדמים ביותר, ומבחר עשיר של מועדונים, ברים וסעדות שף. לרגל השקת ה-BLISS בחרה NCL להעלות את מופע "הג'רזי בויס" המפורסם וזוכה פרס הטוני, היישר מברודווי הססגונית. צפו בסרטון: https://youtu.be/awNnGUZHeuc
חברת השייט NCL צפויה להשיק ארבע אוניות נופש נוספות, עד שנת 2022, מסדרת "לאונרדו" היוקרתית. קרוב ל-3,300 אורחים יוכלו להתארח על הסיפון הספינות החדשות ולהינות ממגוון גדול עוד יותר של שירותים ובידור. כמו כן, החברה ממתינה לקבלת אוניות נוספות הצפויות להגיע עד שנת 2027, כך שהצי שלה יהיה מהמפוארים ומהמתקדמים ביותר בעולם. 
ייחודי ל-NCL
חברת NCL הנהיגה חידוש עולמי עם השקת חופשת קרוז בסגנון קונספט FEEL FREE. החברה הייתה לחברת השייט הראשונה בעולם שאפשרה לכל נופש לתכנן את לוח הזמנים של השייט שלו, לפי רצונותיו וצרכיו, ומבלי להיות כבול לזמני ארוחות וללבוש פורמאלי. האורחים נהנים ממגוון ומגמישות בכל השירותים: מבחר חדרים לכל כיס, מבחר מסעדות ומועדי ארוחות לבחירתם החל מ- 5:30 בבוקר ועד  ל- 22:00 בערב, זאת בנוסף לברים ושרות חדרים הפועלים 24 שעות ביממה. כל זה ותכניות בידור עטורות פרסים ממיטב מחזות ברודווי, ועד לפעילויות ספורט, ספא ומבחר סיורי חוף.
מחלקת ה-HEAVEN  המחלקה הראשונה של NCL, הוקמה במיוחד עבור נופשים המעוניינים בחוויה משודרגת ומותאמת אישית. חברת NCL מציעה "ספינה בתוך ספינה" בשתי הקומות העליונות של האנייה. לאורחים מוצע מתחם פרטי, הכולל סוויטות יוקרתיות, מסעדות, ברים ומתחם בריכה וספא נפרד משאר אזורי האנייה. בנוסף, נהנים האורחים משירותי קונסיירג' ושירותי באטלר אישי 24 שעות ביממה.
לחברת NCL שני איים פרטיים והביקור בהם משולב בהפלגות לאיי הבהאמס ולבליז. גרייט סטירופ קיי, שבאיי הבהאמה, מציע בילוי חוף יוקרתי ואפשרויות ספורט ימי, לצד מסעדות ושירותי חוף מפותחים. בנובמבר 2016 נפתח האי הפרטי, הרווסט קיי שבבליז, ((Harvest Caye, Belize, המספק חוויה יוקרתית, על רקע היופי הפראי והטבע הבתולי של בליז. המתארחים באי נהנים מבר משקאות צף על המים, ווילות חוף מפנקות, בקתות עץ פרטיות על סף הבריכה, אטרקציות ימיות ופעילויות רבות באוויר הפתוח. החוף הפרטי, באורך 75 דונמים, מציע גלישה באומגה ושנורקלינג בשונית האלמוגים השנייה בגודלה בעולם. בנוסף, לראשונה בבליז, הותקן מזח מיוחד בחופי האי המאפשר לאורחי הספינה לרדת ממנה הישר אל תוך גן העדן.
החוויה הקולינרית
למפליגים באוניות השיט של NCL מוצעת חוויה קולינרית יוצאת מהכלל: בחירה בין 28 מסעדות שף שונות ממיטב מטעמי המטבח העולמי ובהן סטייקהאוס, מודרנו – מסעדה ברזילאית, טפניאקי - מסעדת שולחן לוהט יפני, ביסטרו צרפתי, לה קוצינה - מסעדה איטלקית, מסעדת סושי ויקיטורי, נודל'ס בר ועוד. חברת ההפלגות התקשרה עם כמה מהשפים המפורסמים בארה"ב על מנת להציע לאורחיה חוויות יחידות במינן. לדוגמא 'איירון שף', חוזה גרסס, היוצר של תפריטי מסעדת Bayamo, בה מוגשות גרסאותיו עטורות הפרסים של מאכלי טאפאס אנדלוסיים ומאכלים מן המטבח האירופי בהשראת אמריקה הלטינית. חטיפים והמבורגים מוגשים לצלילי מוזיקה קריבית ב- Margaritaville at Sea של ג'ימי באפט, וחברת Pubbelly Group ממיאמי מפעילה את Food Republic על סיפון Norwegian Escape. בקונספט סעודה חדש זה, האורחים מזמינים מנות קטנות בהשראת מגוון מטבחים מרחבי העולם, באמצעות אייפד. בנוסף לכך, צוותי המטבח קיבלו הכשרה והסמכה על ידי הפדרציה הקולינרית האמריקנית (American Culinary Federation) על מנת להבטיח סטנדרט גבוה באופן אחיד ברחבי הצי כולו של חברת הקרוזים.
מערכת מידע ממוחשבת מנהלת את השולחנות בכל מקום סעודה. אורחים יכולים לגשת למסכים הנמצאים ברחבי האנייה, אשר מציגים מידע אודות התפוסה בכל מקום סעודה וזמני המתנה אפשריים. אם לא נמצא שולחן פנוי במסעדה שבחרו האורחים, הם יוכלו לקבל ביפר שיודיע להם ברגע שמתפנה עבורם מקום בכל מסעדה באונייה.
מוויסקי בר (Whiskey Bar)  ועד לאייס בר (Ice Bar) בטמפרטורה של מינוס 8
באוניות החברה מוצעים בארים הכוללים מבחר ענק של משקאות, כולל ברים ייחודיים למשקאות מובילים: וויסקי בר המציע סוגי וויסקי מכל העולם, מרטיני בר המתמחה במשקאות על בסיס המשקה האיטלקי המפורסם, אייס בר (בר קרח) שבו הטמפרטורה היא מינוס 8 מעלות צלסיוס, השולחנות והכסאות כולם מעוצבים מקרח והנוסעים לובשים מעילים מיוחדים לחימום, בר יינות המתמחה בסוגי יינות מובילים, בר שמפניה המציע מבחר של יינות שמפניה מכל העולם. זאת בנוסף, לבארים המסורתיים.
 מיטב מופעי ברודווי
בילוי ובידור הם אלמנטים מרכזיים בחוויית הנופש של NCL. חברת השיט הבינלאומית מציגה הפקות מקוריות של להיטי ברודווי, לדוגמא מופע זוכה פרס הטוני, ה-ג'רזי בוי'ס (Jersey Boys), ה-רוק אוף אייג'ס (Rock of Ages) או פרסיליה מלכת המדבר (Priscilla Queen of the Desert). בנוסף, NCL מפיקה בעצמה מופעי בידור ומוזיקה המבוימות במומחיות. רקדנים, זמרים, לוליינים וקומיקאים בינלאומיים מטיילים ברחבי העולם עם NCL, ובכל ערב סוחפים את האורחים לעולם רחוק מחיי היומיום.
מגוון הגדול של להקות המוזיקה המופיעות במקומות שונים של כל ספינה, יקלע לטעמו של כל אורח באונייה: ממוסיקת הרגאיי ועד לשירי החיפושיות. נוסף למוזיקה מנוגנת במשך כל שעות היממה, הנופשים על האוניות נהנים ממופעים של להקות חיות מכל העולם, המופיעים במועדוני המוזיקה מידי יום ומבצעים מגוון של קאוורים ללהיטים המוכרים והאהובים. למעשה, מוזיקה חייה מלווה את הנופש לכל אורך היום וכמעט בכל מקום באונייה.
מגוון רחב של פעילויות ספורט מוצע גם בשעות היום. עם מסלול ריצה, ובחלק מהאוניות, מגרשי כדורסל, כדורעף או טניס, כמו גם קיר טיפוס, ואפילו מירוץ מכוניות. חדרי הכושר מאובזרים היטב עם מתקנים מודרניים ומגוון סדנאות כושר, לדוגמא: רכיבה על אופני כושר, אירובי מדרגה, זומבה, יוגה ופילאטיס. לאלה המחפשים רוגע והתחדשות, סיפון הבריכה הגדול כולל מספר בריכות, מגלשות, בריכות ג'קוזי ואזור שיזוף רחב. באוניות החדשות ביותר נמצאים פארקי מים עם מגלשות מרגשות לחוויה כיפית לבני כל הגילים, בעוד מסלול החבלים ימשוך את האורחים הנועזים יותר. לילדים ולפעוטות מוצעות בריכות שחייה ייעודיות.
ספא
טיפולי בריאות, מסאז', פילינג, אבנים חמות, סאונות, ג'קוזי, חדר מלח או אמבטיה מרגיעה בבריכת Thalasso ממתינים לאורחים באזור הבריאות המודרני המופעל על ידי Mandara Spa®, אחת מהחברות המובילות בעולם בניהול של אתרי הספא המובחרים בעולם.
משפחות וילדים
עבור משפחות עם ילדים, חברת השייט NCL מציעה פעילויות ספורט, אומנות ותיאטרון לפיתוח כישורים חברתיים כמו גיבוש, ביטחון עצמי ואמפתיה בקרב המפליגים הצעירים. לבני חצי שנה עד שנתיים, התכנית כוללת פעילויות אינטראקטיביות מרובות חושים כמו מיני-אימונים להורה ולילד. בני שלוש עד 12 יכולים להכיר חברים חדשים ב-Splash Academy, בעוד לצעירים עד גיל 17 יש את Entourage, אזור בני העשרה, הכולל בין היתר, חדרי בריחה, לייזר טג ואטרקציות נוספות.
אודות NCL
נורוויג'ין קרוז ליין הינה חברת קרוזים חדשנית בתחום השיט עם היסטוריה בת 50 שנים של פריצת גבולות בתחום הפלגות NCL אחראית למהפכה בתעשיית השייט בכך שהיא מציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את חופשת השיט המושלמת עבורם, בלוח הזמנים שלהם. כיום, NCL מזמינה את האורחים ליהנות מחופשת שייט רגועה בסגנון אתר נופש, בכמה מן האוניות הטובות ביותר בים, עם מגוון אפשרויות לינה, כולל The Haven. NCL מפליגה בכל רחבי העולם, ומציעה לאורחיה את החופש והגמישות לטייל בעולם בקצב אישי ולחוות עד 28 אפשרויות סעודה, בידור עטור פרסים, שירות אורחים עילאי ועוד, בכל 15 האוניות של החברה. לאחרונה, החברה זכתה בתואר "חברת ההפלגות המובילה באירופה" זאת השנה העשירית ברציפות, בנוסף ל"חברת ההפלגות המובילה בקריביים" בפעם החמישית ו"חברת ההפלגות המובילה בצפון אמריקה" בשנה השנייה ברציפות, כחלק מפרסי World Travel Awards.
למידע נוסף אודות נורוויג'ין קרוז ליין, בקרו באתר www.ncl.com; צרו קשר עמנו בטלפון 03-3726645; או עקבו אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב: @NorwegianCruiseLine; טוויטר, פריסקופ וסנאפצ'ט: @CruiseNorwegian; ו-WeChat: @gonclcn. תמונות להורדה ברזולוציה גבוהה זמינות באתר www.ncl.com/media-center
תמונות: יח"צ NCL

You May Also Like

0 comments

תגובות