חגיגת 77 למסעדת פינגוין עם מסיבה ומנות במסעדות בנהריה

by - 12:02



מסעדות נהריה יוצאות במחווה לפינגוין ומגישות מנות פינגוין מיתולוגיות במהלך נובמבר
ובפינגוין חוגגים במסיבת איחוד מרגשת
יום חמישי 9.11.17
קפה אילן - צילום: עדן שרון

לפני יותר מ 77- שנה הקימו הוגו אופנהיימר ובנו ארנסט את פינגוין, קיוסק גזוז, שהפך במרוצת השנים  לבית קפה מסעדה, בסגנון וינאי עם מנות מיתולוגיות כמו שניצל פינגוין, סלט כרוב, מרק הגולש, שטרודל תפוחים המוגש עם גלידה וקצפת וקפה אילן.
צריף פינגוין ב-1940- צילום באדיבות פינגוין
פינגוין ליווה את ההיסטוריה של המדינה: מהחיילים הבריטים ששתו בו אספרסו בתקופת המנדט דרך מפגשים של קצינים ישראלים ולבנוניים, קטיושות ועוד.
פינגוין בשנות ה-60 - צילום באדיבות פינגוין
כיום מנהל את המסעדה, אמיר בן הדור הרביעי של משפחת אופנהיימר כשאילן אופנהיימר מנצח על הכל מלמעלה.
לאורך הדורות מאז הקמת המסעדה בשנת 1940, עבדו בפינגוין אלפי עובדים: מלצרים, ברמנים, שפים עובדי מטבח ותחזוקה, משלוחנים שהיו חלק בלתי נפרד מהווי והצביון של המסעדה.
והיום מרבית ממקומות האוכל בנהריה והסביבה, הוקמו ע"י עובדים לשעבר בפינגוין.
במהלך נובמבר, המסעדות ומקומות האוכל בנהריה,  יוצאים במחווה מרגשת לפינגוין ויגישו מנת ספיישל- מתוך התפריט המיתולוגי של פינגוין.
בין המקומות המשתתפים:
  • קפה אתנחתא שיגישו טוסט פינגוין (בייגל טוסט פתוח, גבינת שמנת, סלמון מעושן, ביצת עין בהקרמה של גבינת פרמזן(
  • במאפיית בריוש יגישו את השטרודל של פינגוין (שטרודל תפוחים מבצק וינאי) עם טוויסט
  • בגלידרית בלו ברי יגישו גלידת בילנצ'ס גבינה, צימוקים וקינמון
  • במסעדת אדלינה  יגישו כבד עוף על טוסט (כבד עוף על טוסט מוקפץ עם בצל, פטריות שמפיניון, ברוטב שמנת על בריוש)
  • בסניף קפה קפה  ובסניף גרג  יגישו "קפה אילן" - הקפה המיתולוגי של פינגוין הקרוי על שם אילן אופנהיימר הבעלים הדור ה-3 (3 שכבות של:  אספרסו חזק , חלב חם, קצף – מוגש בכוס רולקס – ללא ידית)
  • בחומוסיית דני יגישו חומוס עם סלט הכרוב המיתולוגי של פינגוין
  • פאסטה פאסטה- יגישו את הפסטה פונגי של פינגוין 
רוצים לקרוא עוד על פינגווין? להכיר מקרוב את המנות? אכלתי שם כמה פעמים והנה הסקירה המלאה: מסעדת פינגוין בנהריה - אוכל טעים לכל כיס (ולכל המשפחה!).
טוסט פינגוין - צילום אמיר ירחי

מסיבת האיחוד:
במלאת 77 שנים לפינגוין, מבקשים בעליה להצדיע לאלפי העובדים שהועסקו בה מהקמתה ועד היום והם מארגנים פגישת מחזור  גדולה, וקוראים לכל מי שעבד אי פעם בפינגווין להגיע ביום חמישי ה 9.11, למסיבה הגדולה שתגרור איתה הרבה סיפורים מרתקים, משעשעים ומרגשים.
קבוצת הפייסבוק נפתחה על ידי העובדים הוותיקים קבוצה "פינגוין לדורותיו" ומידי יום מצטרפים לקבוצה זאת עוד ועוד עובדים ומתחילים להעלות זיכרונות ותמונות כהכנה למסיבה הגדולה.
לדברי אמיר אופנהיימר, הבעלים, "לפינגוין יש ארכיון תמונות אדיר. אנו מעלים תמונות בקבוצת הפייסבוק. אנשים מזהים את עצמם, מתרגשים, מעלים זיכרונות. גם לקוחות שמגיעים להתארח במסעדה מספרים שעבדו בפינגוין פעם ומראים לילדיהם את המקום. אני חושב שלכל עובד שעבר במסעדה אי פעם, יש פינה חמה בלב לפינגוין".
עוד מוסיף אופנהימר: "פינגוין זו משפחה במלוא מובן המילה.  אנשים  צעירים שעבדו יחדיו ויצרו חברויות  אמת  לאורך השנים. מהמסעדה יצאו  עשרות זוגות שנישאו והקימו משפחה. אילן אבי, נתן קרש קפיצה להמון אנשים להתקדם בעולם העסקי,  וכן לבחור עתיד וקריירה, כל אחד בתחומו.  המטרה שלי לקבץ את  כל העובדים יחד למסיבה גדולה שתיערך ב 9.11.    

אם גם אתם מכירים או עבדתם בפינגוין לאורך השנים, הנכם מוזמנים  להיכנס ל קבוצת הפייסבוק:  'פינגוין לדורותיו' ולהצטרף. או לחילופין להתקשר ל 054-5333805 , לאמיר ולהירשם למסיבה.
ההרשמה בלינק:  הרשמה לארוע פינגוין
או בקבוצת הפייסבוק:  פינגוין לדורותיו

פינגוין
שדרות הגעתון 31 נהריה | 04-992-8855

You May Also Like

0 comments

תגובות