חודש האזרח הותיק בישראל במוזיאון הילדים בחולון

by - 20:15



חודש האזרח הותיק בישראל

מוזיאון הילדים בחולון מעודד פעילות בין דורית
עם הסבים והסבתות במסגרת התערוכה 'דיאלוג עם הזמן'

בתום הסיור יקבלו המבקרים מעטפה וגלויה למשלוח עם טקסט המתחיל במילים: סבא/סבתא/ אמא/אבא/נכד/ נכדה יקרים רציתי לומר לך ש...

המוזיאון מציע בחודש זה כרטיסים מוזלים לסיור בתערוכה לביקורי סבים/ סבתות עם נכדיהם ולסיורים משפחתיים הכוללים סבא/סבתא

נובמבר 2017
צילום מורן בודנר


התערוכה "דיאלוג עם הזמן" במוזיאון הילדים בחולון – בהנחיית מדריכים נמרצים בגילאי 70 ומעלה – היא היחידה מסוגה בעולם, היוצרת מפגש בין המבקרים לבין העתיד שלהם - התנסות חווייתית שמקרבת בין דורות ומפרקת את כל הסטיגמות השגורות.
במהלך חודש נובמבר 2017 – המוכרז בישראל כחודש האזרח הותיק - יצדיע המוזיאון לבני הגיל השלישי ויעודד פעילות משותפת להם ולבני משפחתם הצעירים.

המבקרים יבחרו - בתום הסיור המודרך בו יחוו באמצעות הפעלות, משחקים ושיח את עולמם של הזקנים - מעטפה וגלויה עם תבנית טקסט שעליה יוסיפו את אשר על ליבם:

סבתא יקרה/סבא יקרה אמא יקרה/אבא יקר / בן יקר / בת יקרה נכד יקר/ נכדה יקרה ,
רציתי לומר לך ש.../
אחד הזיכרונות הנעימים שיש לי ממך הוא/
יש לי תחושה שאנחנו דומים ב.../
בפעם הבאה שניפגש אשמח אם נעשה ביחד / נלך יחד ל.../
אני רוצה לאחל לך ש...

בעמוד הפייסבוק של המוזיאון יתבקשו הגולשים לשלוח תמונת ילדות אהובה במיוחד עם הסיפור שמאחוריה. התמונה והסיפור הזוכים- ייזכו בביקור משפחתי בתערוכה "דיאלוג עם הזמן"  (עד 10 משתתפים).
בבלוג של המוזיאון יתקיים שאלון טריוויה ובו נוסטלגיה וזיהוי חפצים שהיו חלק מעולמם של סבא וסבתא/ אמא ואבא – כמו: אסימון, טלפון חוגה, סיפולוקס ועוד. השאלון מבוסס על הפעילות המקדימה – לפני הכניסה לתערוכה 'דיאלוג עם הזמן'.
בנוסף, במהלך כל חודש נובמבר יציע מוזיאון הילדים כרטיסים מוזלים לסיור בתערוכה "דיאלוג עם הזמן" לביקורי סבים/סבתות עם נכדיהם ולסיורים משפחתיים הכוללים סבא/סבתא  45₪ לכרטיס במקום 65₪. הכניסה לילדים מגיל 10 ומעלה ולכל המשפחה.

הזמנת כרטיסים בתיאום מראש בלבד בטלפון: 03-6503000
שדרות ירושלים 214, חולון

You May Also Like

0 comments

תגובות