חוגגים האלווין בקפה לואיז עם ספיישל כתומים

by - 20:43



לכבוד חג ההאלווין שמתקיים ביום שלישי ה- 31.10 יוצאת רשת המסעדות קפה לואיז במחווה לכבוד החג ומציעה מנות ספיישל כתומות במחירים מיוחדים במהלך כל שעות היום. המנות הכתומות אשר מהוות גם פתיחה טעימה לחורף יוגשו בכל סניפי הרשת ומה בתפריט הכתומים?
קיסקוס הינדו  כתום צילום אנתולי מיכאלו

"ספיישל" מנות הלווין Haloween בקפה לואיז:
סירות בטטה עדשים קארי - על מצע של עדשים שחורות , יוגורט קארי, פטרוזיליה , וטופינג של שמן מורינגה ופטרוזיליה 25 ₪ , לביבות בטטה עם דגנים ומעל רוטב פסטו (אגוזים), עלי בייבי, בצל ירוק ונבטי חמניה עם ויניגרט בלסמי ולבחירה טאפאס יוגורט בקר / טחינה 25 ₪, ריזוטו פטריות במיץ גזר- טריו דגנים (כוסמין, גריסים ואורז ארבוריו), מבחר פטריות, שום, מיץ גזר טבעי, גבינה טבעונית מגורדת ונגיעה של צ'ילי, בבצל ירוק ובלסמי מצומצם 45 ₪ הינדו כתום קוסקוס מקמח מלא מתובל, תבשיל גרגירי חומוס ואזוקי, קוביות בטטה אפויה, שום, בצל, עגבניות חממה, מיץ גזר טרי וטופינג של טחינה ושמן מורינגה פטרוזיליה 45 ₪.
ריזוטו פטריות וגריסים לואיז צילום אנתולי מיכאלו
קפה לואיז הוקמה לפני למעלה מעשור על ידי דפנה הכהן, הסניף הראשון של רשת המסעדות היה בחיפה ובמהרה הפך קפה לואיז למוסד חיפאי ידוע גם מחוץ לעיר בזכות שימוש בחומרי גלם טבעיים עם כמה שפחות מעורבות. עוד לפני שקינואה הפכה לנחלת הכלל ושמן מורינגה לחומר גלם מבוקש, במטבחים של קפה לואיז הקפידה הכהן להביא אוכל טעים שלא מתפשר על תזונה טובה. קפה לואיז הוא מקום מפגש של אנשים, אוכל עם מחשבה ודגש על שילוב בין טעם לאורח חיים מאוזן. לקפה לואיז 9 מסעדות ברחבי הארץ: חיפה, טבעון, בנימינה, בני דרור, כפר סבא, רמת השרון, רמת החייל, רמת אביב ורחובות.
קפה לואיז
ימים א'-ש' החל מ 8:00- אחרון הסועדים

You May Also Like

0 comments

תגובות