הצגות מדיטק בסוכות

by - 20:00


סוכות של מיטב המלחינים והכותבים לילדים

במדיטק חולון
ומי בא לבקר?
מנורית הירש ע. הילל, נעמי שמר,לאה נאור,יהונתן גפן,
ועד יאיא כהן אהרונוב (הדג נחש)
עם
הצגות איכות לילדים ולמשפחה-המבוססות על שירים וסיפורים של מיטב המלחינים והכותבים הישראליים
חוה"מ סוכות 6-14 באוקטובר 2017
מקהלה עליזה. צילום רמי דרזנר

תיאטרון המדיטק בחולון מזמין את ההורים וילדיהם לחגוג את חג הסוכות עם הצגות איכות המבוססות על מיטב הכותבים והמלחינים הישראליים ועם הצגות האיכות זוכות הפרסים מרפרטואר המדיטק.


במהלך חוה"מ סוכות בין התאריכים 6-14 באוקטובר יעלה המדיטק את ההצגות הבאות:
הכוכבים של סבא: חבורת ילדים עירוניים וסבתא אחת יוצאים לטיול בשבילי ארץ ישראל היפה.
הצגה ישראלית מקורית לילדים בליווי שירי המופת והלהיטים הגדולים והאהובים של המלחינה וזוכת פרס ישראל לשנת תשע"ו - נורית הירש. זוהי הצגה מרגשת בה מגלים הילדים את ערכה של החברות, את נפלאות הטבע והאוצרות הקסומים הטמונים בו ואת ארץ ישראל הישנה והטובה. (לגילאי 5-10, שישי 6.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪
מחזה: דפנה אנגל/ בימוי: משה קפטן/ ניהול מוסיקלי ועיבודים: טל בלכרוביץ'/ גיטרות: דורון מזרחי, מיקס: אלון פרידמן/ כוריאוגרפיה: אביחי חכם/ תפאורה: אנה זיו/ תלבושות: שירה וייז/ שחקנים: עירית נתן בנדק, אלדר ברנטמן /חנן שוורצברג, אימרי ביטון, נוי הלפרין, רוני מרחבי.
מקהלה עליזה: הצגה המבוססת על שירים וסיפורים של  לאה נאור. שלושה ילדים מגיעים לחצר גרוטאות שם הם פוגשים ב"חנן ענן" (דמות ידועה ומוכרת לילדים מסיפוריה של לאה נאור). במהלך המפגש הם לומדים עד כמה חשובה החברות ושיתוף הפעולה ביניהם. בהצגה משובים השירים הידועים שכתבה לאה נאור ובהם: מקהלה עליזה, אדון חרדון, רכבת ההפתעות, פרפרים מכל מיני צבעים, איזה חג לי, בואו נעשה שלום קטן. שילוב של תיאטרון, תנועה ושירים המעניק לצופים חוויה תיאטרלית אמיתית. (לגילאי 4-8, שבת 7.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪)
כתיבה ובימוי : רענן פררה, משה בן שושן/ מוזיקה : נורית הירש, נחום היימן, קובי אשרת, משה וילנסקי, עוזי חיטמן/ עיבודים: שי אלון/ תפאורה : יובל כהן/ תלבושות : לאה שץ/ כוריאוגרפיה : יעקב תמרי/ תאורה : חיים בארי/ שחקנים : שרון צור, נירית אהרוני/הילה רביב, עדי קוזלובסקי, אורן כהן

הכבש הששה עשר- אחת ההפקות המצליחות של תיאטרון המדיטק בשיתוף התיאטרון הארצי לילדים ולנוער. מחזה מוסיקלי המביא אל הבמה את הלהיטים הגדולים מספרו האהוב של יהונתן גפן: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים. ההצגה מספרת את סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן ומחפשת את דניאל, חברם הטוב שנעלם ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. (לגילאי 4 ומעלה, שני 9.10.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
בימוי: משה קפטן/  תפאורה: במבי פרידמן/ תלבושות: מאור צבר/ מוסיקה: יוני רכטר/ ניהול מוסיקלי: טל בלכרוביץ/ תאורה: אורי מור/ תנועה: עוז מורג/ שחקנים: ניר שיבר / שי ארז'ואן,  גיא עקיבא / ישראל גולדרט /גיא רוזן,  לביא זיטנר /יעקב תמרי,  אילנית גרשון / תימור כהן / נועה גורן,  עידו רוזנברג / אבירם קליך /עמית רייס, הילה שלו / עדי רביד,  רוני מרחבי / גליה פטילון.

הכל פתוח. הצגה מוסיקלית על פי שירי נעמי שמר. שיריה הקסומים של נעמי שמר חוזרים לבמה, בסיפור מקורי המעלה את תמונת הילדות של פעם, בה ילדים שיחקו במשחקים תמימים ובעיקר זה עם זה.
החופש הגדול הגיע!  הילדים מקבוצת "כלנית" שבקיבוץ  שמחים ויש להם המון תוכניות איך לבלות בחופש. גם אורי מתל-אביב מתכונן לחופשה, אבל הוא אינו שמח, משום שהוריו נוסעים לחו"ל  והם שולחים  אותו לקיבוץ. בקיבוץ יבלה את החופש עם בת דודתו ללי ועם חבריה מקבוצת "כלנית".
ללי מחכה לבואו של אורי בהתרגשות ומצפה שיביא לה מתנות מהעיר הגדולה ושישחק איתה כל היום. אולם, כשהוא מגיע,לא רק שאינו מביא עימו מתנות, הוא גם אינו רוצה לשתף פעולה עם שאר הילדים. הביקור  הופך לאכזבה גדולה, ללי  נוטשת את אורי לטובת חבריה והוא נשאר עוד יותר בודד... יום אחד, כשאורי משוטט לבדו בקיבוץ, הוא מגיע לחדר שבו עומד פסנתר. אורי מתנחם בנגינה עליו וכשללי מגיעה לשם היא מתפעלת מאד מנגינתו. הם עושים הסכם שהוא ילמד אותה לנגן, והיא תלמד אותו  את שאר הדברים- לשרוך שרוכים, להתנדנד בנדנדה, לשחות בבריכה, לשחק מחבואים ולקפוץ בחבל. כשהוריו של אורי  חוזרים מחו"ל , הם פוגשים ילד שמח, חברותי ופתוח. ילד "חדש" שקוראים לו אורי.
(לגילאי 7-12, שלישי 10.10.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
מחזה ובימוי: צביה הוברמן/ ניהול מוסיקלי: נדב רובינשטיין/ תפאורה: שני טור/ אביזרים: נעה אתגר
תלבושות: אדם קלר/ תאורה: אורי מורג/ כוריאוגרפיה: עמית לוי/ שחקנים: ליאור כהן/נעמה בסון, בן אדם/לירן קנטרוביץ, אריאל קוזלובסקי, דפי אלפרן/אדר סידליק, תימור כהן/עינב ברלוי, רענן פז.
ילדי בית העץ  על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב למחזה של נועה לזר-קינן ובבימויו של נועם שמואל. המחזה משלב לחנים של יאיא כהן אהרונוב. ההצגה מספרת על אבא של ערן שבנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. החבורה נאבקת על הצלת החורשה ובית העץ! (לגילאי 8 ומעלה, שבת 14.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪).
פרפרים בבטן. חווית תיאטרון לקטנטנים בשילוב מוסיקה ואמנויות. הצגת יחיד מלאת קסם וללא מילים המשלבת מוסיקה, וידאו-ארט, אנימציה, בובות וצלליות. זהו סיפורה של ילדה שרודפת אחרי הפרפרים שלה שנעלמוהיא מזמינה את הילדים הנוכחים בהצגה להשתתף איתה במרדף אחר הפרפרים האבודים והיא מכניסה אותם לעולמו הקסום של התיאטרוןהילדים, שהופכים במהלך ההצגה לחלק בלתי נפרד מהאירוע הססגוני, עוברים חוויה מיוחדת ומלאת הפתעות. (לגילאי 2-5 , שבת 14.10.17 בשעה 11:00 מחיר: 45 ₪) 
יוצרת ובמאית: אלינור אגם בן-דוד/ עיצוב: סטודיו PRAKTIK/ אנימציה: סטודיו PRAKTIK בשיתוף עם נועם אמיר/ עיצוב בובות: רותם כהן/ עיצוב תלבושת: אירית אגם/ מוסיקה: אריאל קשת/ שחקנית: טולה דמארי.
אריה הספריה- מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז'אווי על פי ספרה של סופרת הילדים המפורסמת מישל קנודסן למוסיקה של רן בגנו. ההצגה היא זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015
בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'. אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות...לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר'  אריה? בספריה? - זה לגמרי לא בסדר!)עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק.  (לגילאי 4 ומעלה, שבת 21.10.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪).

מחזה: אלי ביז'אווי/ בימוי: רוני פינקוביץ'/ מוסיקה: רן בגנו/ כוריאוגרפיה: עוז מורג/ תפאורה: לילי בן נחשון/ תלבושות: לילי בן נחשון ורוני שלזינגר/ עיצוב בובת אריה: רויטל אריאלי/ תאורה: קרן גרנק/ קורפטיטורית: שחר גלזר/ שחקנים: אור אילן/ יעל צ'חנובר, נעמה אמית, יגאל ברנר, אופיר וייל, מאיה מדג'ר, דן קיזלר
הסודות של מאי. דרמת נעורים מותחת ומרגשת על ילדה שעושה הכל כדי שתהיה לה משפחה. "כשתגדלי אספר לך", אמא של מאי תמיד אומרת כשמאי מבקשת שתספר לה על סבה וסבתה אותם מעולם לא הכירה. אבל מאי יודעת שהיא אף פעם לא תהיה גדולה מספיק. לכן היא מחליטה לגלות בעצמה מאין באה ומה הסוד אותו אמה מסתירה מפניה. רמז שהיא מוצאת במגירה נעולה, שולח אותה למסע אל מחוזות ילדותה של האם. שם היא נחשפת לעולם הרחוק מרחק שנות אור מכל מה שהיא אי פעם הכירה. בעקשנות היא חותרת לגילוי האמת אך כשזו נחשפת בפניה היא נקרעת בין העולמות. (לגילאי 9 ומעלה, שבת 28.10.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
מחזה: שלומית ארנון בר לב וליאת פישמן לני/ בימוי: שלומית ארנון בר לב/ תפאורה: זאב לוי/ תלבושות: אביה בש / מוסיקה: איסר שולמן/ תאורה: מאיר אלון/ ע. במאית: ליאת פישמן לני/ שחקנים: נוהר קורן, בל וענונו, ליאת פישמן לני, אודליה סגל, אודי פרסי, ניר שטראוס.
דודי שמחה: מחזה על פי ספרו של ע. הילל. מחזה המבוסס על שיריו האהובים של ע. הילל, בשילוב בובות, חפצים ושחקנים. הדוד שמחה הוא דוד שכל ילד היה רוצה שיהיה לו: תמיד להוט לשחק, מלא הפתעות וקונצים ולעולם לא כועס או מצוברח. הוא שר באמבטיה בקול גדול, משחק כדורגל ברחוב, רוקד במספרה ובעיקר חולם על היום שבו יוכל לעוף. הצגה על חלומות, כנפיים ודוד אחד- שאין כמעט לאף אחד. (לגילאי 4 ומעלה, שבת 28.10.17 בשעה 11:00, מחיר: 55 ₪).



הצגות במדיטק חולון
אוקטובר 2017
תיאטרון המדיטק, חולון, שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)
טל' לרכישת כרטיסים: 03-5021552
www.mediatheque.org.il
חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק
facebook.com/theatre4children

You May Also Like

0 comments

תגובות