לוח הצגות לילדים במדיטק חולון בחודש ספטמבר 2017

by - 11:42



פתיחת שנה בתיאטרון המדיטק בחולון - עיר הילדים לוח הצגות לילדים בחודש ספטמבר 2017
צילום: בני גם זו לטובה

הדבר העגול הזה הצגת ליצנות ללא מילים, מופע ליצנות לילדים המגולל את סיפורם של שני חברים טובים אשר בטעות מפילים את השמש לים. הצמד יוצא להרפתקה בלב ים בחיפוש אחר השמש מעל ומתחת לפני המים ובדרכם צוברים חוויות, ויכוחים, פרידה ולבסוף איחוד מרגש! אבל לאן נעלמה השמש? כיצד ימצאו אותה? הצטרפו להרפתקה שובת לב המעניקה חוויה אותנטית של תאטרון פיזי ללא מילים, ליצנות תיאטרלית והרבה הומור בה שני השחקנים מעבירים מסע חווייתי עשיר בדמיון המשלב מוסיקה, צבע, אביזרים ותנועה. יוצרים ומבצעים: לושה גבריאלוב ופיודור מקרוב /  תלבושות: אולגה דומובה / תפאורה: אוקסנה וליאוניד אליסוב / עריכה מוסיקאלית: לושה גבריאלוב / תאורה: אנדרי יודשקין / ייעוץ בימתי: ויטלי אזרין\ מאשה נמירובסקי / איור לפוסטר: קסניה טופז.
(מיועד לגילאי 4 ומעלה. שבת 2.9.17 בשעה 10:30 מחיר: 55 ₪).

חתול תעלול  על פי ספרו של ד"ר סוס, מחזה שהופק במקור על ידי התיאטרון הלאומי הבריטי בעיבוד ובימוי מקורי של  קטי מיטשל. (ההפקה מוצגת בזיכיון ג'וזף ווינברגר בע"מ, בשם התיאטרון המוסיקלי הבינלאומי של ניו יורק).  ביים את המחזה רוני פינקוביץ' לתרגום של לאה נאור.
מי לא שמע על חתול תעלול? ביום אחד גשום, כשטלי ואני נשארנו בבית לבד, משתגעים משעמום, הוא הופיע פתאום, כך משום מקום! והפך את היום המשעמם ליום מלא הפתעות, יום עם המון תעלולים והמצאות, הוא הביא עוד חברים ושיחקנו המון, אבל אני לא כל כך בטוח אם זה היה באמת או רק בדמיון.
ע. במאי: ימית אטיאס / תנועה: עוז מורג / ייצור תפאורה ותלבושות: רוני וגנר , ירון בראלי " סטודיו רומא" / עריכת סאונד אפקט: אריק אביגדור/ שחקנים: דני לשמן, יגאל ברנר, עומר קרן, ליאור בלאוס, ענבל ניר בר-אור, אורי עטיה.
(מיועד לגילאי 3 ומעלה שבת 9.9.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).

מעבר להרים סיפורים פילוסופיים ממקומות רחוקים, לקט אגדות ומשלים עתיקים מעולם הזן הטאו, יהדות ובודהיזם. אגדות מיפן, סין, פולין ואנגליה. סיפורים הטומנים בחובם חכמה עמוקה ורבת רבדים, שנוגעת במהות החיים: ארעיות, אנוכיות, נתינה, חמלה, גורל, פחד ואומץ לב. 
ההצגה הינה "הצגת שטיח" - קבוצת שחקנים נודדים פורשת שטיח אשר עליו מוצגים הסיפורים בעזרת חפצים, דמיון ובליווי של כלי מוסיקה עתיקים.
כתיבה ובימוי: שי פיטובסקי / מוסיקה: אלברטו שוורץ / מוסיקה חיה: אילון גינזוברג / תפאורה ותלבושות: ניב מנור / תאורה: עמיחי אלהרר / תנועה: שרון גל / שחקנים: נעמה ארמון, בעז דן, דנה יצחקי, הללי ננר, רוי קלדרון.
(מיועד לגילאי 5 – 9. שבת 16.9.17 שעה 10:30  מחיר: 75 ₪).


הצגות ספטמבר 2017 בתיאטרון המדיטק לילדים, חולון
שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)

טל' לרכישת כרטיסים: 03-5021552

חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק
facebook.com/theatre4children

You May Also Like

0 comments

תגובות