הצגות קיץ לילדים במדיטק חולון

by - 7:20



חגיגת הצגות קיץ בתיאטרון המדיטק בחולון עיר הילדים ומי בא? אמיל והבלשים, חתול תעלול, ילדי בית העץ, אריה הספריה ,הכבש הששה עשר ועוד. הבחירה האיכותית לילדים ולהורים: בילוי משפחתי בחודשי הקיץ עם מבחר ההצגות של תיאטרון המדיטק תיאטרון המדיטק זוכה 42 פרסי הבמה לילדים ולנוער יולי-אוגוסט 2017
אריה הספריה - קרדיט בני גם זו לטובה


במהלך חודשי חופשת הקיץ הקרובה מציע תיאטרון המדיטק בחולון – את הבחירה האיכותית לבילוי משפחתי עם הילדים עם מגוון הצגות חדשות לצד הצגות וותיקות שזכו לשבחי הביקורות והקהל, הצגות עטורות פרסים, שהקו המחבר ביניהן הוא הנאה לילדים ולהורים ורמת הפקה בלתי מתפשרת.
במהלך חודשי חופשת הקיץ יועלו ההצגות והמופעים הבאים:
הקסם של מוצרט- סיפורו של ילד הפלא המוזיקלי וולפגנג אמדאוס מוצרט, בעל הכישרון הפנומנלי שמאלץ את כל בני הבית לגלות אחד את השני מחדש, כדי ליהנות מהברכה שמביא אתו הכישרון. את ההצגה מלוות יצירותיו המופלאות של מוצרט: המארש הטורקי, מוסיקת לילה זעירה, קונצרטו לקלרינט, וכמו כן קטעים נבחרים ומוכרים מתוך אופרת הילדים "חליל הקסם" (לגילאי 6 ומעלה, שבת 22.7.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
ילדי בית העץ  על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב למחזה של נועה לזר-קינן ובבימויו של נועם שמואל. המחזה משלב לחנים של יאיא כהן אהרונוב. ההצגה מספרת על אבא של ערן שבנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. החבורה נאבקת על הצלת החורשה ובית העץ! (רביעי 26.7.17 בשעה 17:30 מחיר: 75 ₪).
הכבש הששה עשר- אחת ההפקות המצליחות של תיאטרון המדיטק בשיתוף התיאטרון הארצי לילדים ולנוער. סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן. הם מחפשים את דניאל, חברם הטוב שנעלם, ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. מחזה מוסיקלי המביא אל הבמה את הלהיטים הגדולים מספרו האהוב של יהונתן גפן: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים (לגילאי 4 ומעלה, שבת 29.7.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
הכבש ה - 16. מדיטק חולון. צילום יוסי צבקר

פרפרים בבטן- הצגת יחיד מלאת קסם וללא מילים המשלבת מוסיקה, וידאו-ארט, אנימציה, בובות וצלליות. זהו סיפורה של ילדה שרודפת אחרי הפרפרים שלה שנעלמו. היא מזמינה את הילדים הנוכחים בהצגה להשתתף איתה במרדף אחר הפרפרים האבודים והיא מכניסה אותם לעולמו הקסום של התיאטרון. הילדים, שהופכים במהלך ההצגה לחלק בלתי נפרד מהאירוע הססגוני, עוברים חוויה מיוחדת ומלאת הפתעות. (לגילאי 2-5 , שבת 29.7.17 בשעה 11:00 מחיר: 45 ₪ )
אמיל והבלשים- אמיל טישביין, גיבור סיפרו הקלאסי של אריך קסטנר, נוסע לבדו ברכבת כדי לבקר אצל סבתו ובת דודתו שגרות בברלין. בדרך נגנב ממנו כספו. מאותו רגע נחוש אמיל בדעתו להשיב את האבדה. הוא חושד בנוסע מבוגר שישב איתו בקרון הרכבת, ורוקם תכנית כדי ללכוד את הפושע. עוזרים לו בתכנית הנועזת חבורת נערים אותם הוא פוגש בברלין ובת דודתו, פוני (לגילאי 7 ומעלה, שבת 5.8.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
אמיל והבלשים_בני גם זו לטובה

הקץ של העץ- על עץ ביער מתגוררים עורב וינשוף. העורב מנהל את חייו ביום והינשוף בשעות הלילה הם אינם יודעים דבר זה על זה. יום אחד, באופן בלתי צפוי, הם נפגשים- העורב והינשוף בעלי האופי המנוגד, מסרבים להשלים עם העובדה ששניהם חולקים את אותו העץ, אבל לאט לאט הם לומדים להכיר זה את זה (לגילאי 6 ומעלה, שבת 12.8.17 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).
 חתול תעלול  על פי ספרו של ד"ר סוס, מחזה שהופק במקור על ידי התיאטרון הלאומי הבריטי בעיבוד ובימוי מקורי של  קטי מיטשל. (ההפקה מוצגת בזיכיון ג'וזף ווינברגר בע"מ, בשם התיאטרון המוסיקלי הבינלאומי של ניו יורק).  ביים את המחזה רוני פינקוביץ' לתרגום של לאה נאור.
מי לא שמע על חתול תעלול? ביום אחד גשום, כשטלי ואני נשארנו בבית לבד, משתגעים משעמום, הוא הופיע פתאום, כך משום מקום! והפך את היום המשעמם ליום מלא הפתעות, יום עם המון תעלולים והמצאות, הוא הביא עוד חברים ושיחקנו המון, אבל אני לא כל כך בטוח אם זה היה באמת או רק בדמיון......(לגילאי 3 ומעלה רביעי 16.8.17 בשעה 17:30, מחיר: 75 ₪)
אריה הספריה- ההצגה היא זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015 מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז'אווי על פי ספרה של סופרת הילדים המפורסמת מישל קנודסן, המוסיקה של רן בגנו.
בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'. אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות...לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר'  אריה? בספריה? - זה לגמרי לא בסדר!)עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק.  (לגילאי 4 ומעלה, , שבת 19.8.17 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪).
הצגות קיץ במדיטק חולון
יולי- אוגוסט 2017
תיאטרון המדיטק, חולון, שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)
טל' לרכישת כרטיסים: 03-5021552
www.mediatheque.org.il
חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק
facebook.com/theatre4children


You May Also Like

0 comments

תגובות