מבצעי פתיחה במתחם מציאות מדומה VR STATION חדש במודיעין

by - 12:50



רשת מתחמי המציאות המדומה VR STATION פתחה השבוע סניף שלישי בקניון עזריאלי במודיעין ויוצאת במבצע אטרקטיבי במתחם החדש!
צילום: יח"צ

רשת מתחמי המציאות המדומה VR STATION פתחה השבוע סניף שלישי בקניון עזריאלי במודיעין, המצטרף לשני המתחמים במערב ראשל"צ ובגלילות בסינמה סיטי, ויוצאת במבצע מיוחד במתחם במודיעין לרגל הפתיחה: כל הרוכש כרטיס למשחקי מציאות מדומה HTC – לחצי שעה לפחות – מקבל רבע שעה נוספת במתנה! את הכרטיסים יש לקנות מראש באתר האינטרנט של הרשת www.vrstation.co.il. בקנייה דרך האתר תיהנו גם מהנחה מיוחדת: 60 ₪ לחצי שעה (לעומת 70 ₪ בקנייה במקום), ו-110 ₪ לשעה (במקום 130 ₪), ותוכלו לשריין מראש את עמדות המשחקים לשעה המוזמנת. המבצע מתקיים בתאריכים 15.6.17 – 30.6.17.
מתחמי VR STATION מציעים חוויה יוצאת דופן שבה המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. המתחמים מציעים מגוון רחב של משחקים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומה: HTC-VIVE.
במגוון המשחקים: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה במציאות מדומה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר. ישנם משחקים המאפשרים משחק בקבוצה עם משימות משותפות שבהם השחקנים נמצאים באותו עולם מדומיין.
אטרקציית מפולת סלעים במתחם VR STATION במודיעין תצלום: יח"צ
סרטון להמחשה:

כמו כן מוצעות במתחמי VR STATAION אטרקציות של "מיקס ריאלטי" ייחודיות ומלהיבות, ביניהן מפולת סלעים, פחד גבהים ורכבת הרים, שבהן המשתתף מרגיש שהוא נמצא בעולם מדומיין אך עושה פעולות בעולם האמתי, כגון הליכה, טיפוס וכדומה. מחיר האטרקציות: 30-25 ₪.
המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.
שעות פתיחה: כל ימי השבוע בין השעות 10:00 עד 1:00.
כתובות: הסניף בגלילות – סינמה סיטי בגלילות, הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9, הסניף במודיעין – קניון עזריאלי.
לפרטים ולהזמנת מקום: www.vrstation.co.il

You May Also Like

0 comments

תגובות