סדרת מפגשים בעיר לכבוד חודש הגאווה בחולון

by - 11:44



לראשונה בחולון: סדרת מפגשים בעיר לכבוד חודש הגאווה דגל הגאווה הונף מעל מוסדות ציבור בעיר  15-14 ביוני במתחם לה פארק


בדומה לערים אחרות בישראל ובעולם כולו, עיריית חולון בחרה השנה להניף על  מוסדות ציבור בעיר את דגל הגאווה, המסמל סובלנות, קבלת האחר ושוויון זכויות לכלל האזרחים. בנוסף, ייערכו במתחם לה פארק מפגשים לכבוד חודש הגאווה לבני הנוער ולקהל הרחב בשיתוף עם מינהל החינוך העירוני.
ההחלטה על הפעילויות התקבלה בהמשך למפגש שיתוף ציבור בנושא קהילת הלהט"ב, שהתקיים בחולון ביוזמת תושבי העיר, אשר העלו את הרצון והצורך לציין את חודש הגאווה והסובלנות גם בעיר חולון. במפגש השתתפו נציגי כל שכבות הגיל -  בני נוער, סטודנטים, זוגות צעירים, הורים ובוגרים.

להלן האירועים:

גאווה בפארק  - רביעי, 14.6, 18:30, מסעדת "גורדוס"
מפגש עם קיי לונג – דראג קווין ומעצבת אופנה
קיי לונג (שם מלא- אבי קיפרמן) אימץ את השם K – (האות הראשונה בשם משפחתו באנגלית) עבור שם הבמה שלו בתוספת ה --LONG בשל גובהו הרב המתנשא ל-2 מטר. ב-2011 נבחרה קיי לונג למקום הראשון בתחרות של חברת המשקה XL בתואר "מלכת הדראג של ישראל" ובאותה שנה נבחרה על ידי מאקו להיות אחת מ-50 האנשים המשפיעים והבולטים ביותר בקהילת הלהט"ב הישראלית ב- 2014 השתתפה לונג בתפקיד "אימפריה" במחזמר "דבר מצחיק קרה" של תיאטרון הקאמרי וב- 2015 נבחרה  על ידי מגאזין "את" להיות אחת מ-100 המשפיעים הישראלים על עולם האופנה הישראלי. בשנת 2016 נבחרה לייצג את ישראל מטעם משרד החוץ כשגריריה בינלאומית בבירות העולם במטרה לעודד תיירות לארץ. באותה שנה גם נבחרה להצטלם עבור קמפיין משרד התיירות לקמפיין הבינלאומי של תל אביב.

הקרנת הסרט "הנערה הדנית" -  רביעי, 14.6, 20:00, במתחם היכל טוטו חולון
העלילה, המבוססת על סיפור אמיתי, מתרחשת בתחילת המאה ה-20 בקופנהגן ועוקבת אחר זוג נשוי גרטה (אליסיה ויקנדר) ואיינר (אדי רדמיין). מערכת היחסים שלהם עומדת בפני מבחן כשאיינר מבין שהוא רוצה להפוך לאישה. בימוי: טום הופר



מפגש עם "סגן שחר", הקצין הטרנסג'נדר הראשון בצה"ל - רביעי, 14.6, 20:30, בר "סעידה בפארק"
שחר גדל בקיבוץ וכבר בגיל שנתיים ידע לבקש  "אמא, אבא, אני רוצה לעשות קרחת". הוא תמיד ידע שהוא לא באמת הילדה שכולם חושבים שהוא אבל אף פעם לא ידע איך להסביר זאת. בגיל 16 פגש במושג "טרנס" בפעם הראשונה והחל את תהליך השינוי שתמיד חלם עליו. עבורו מעולם לא היה ספק בנוגע לגיוסו לצה"ל וכעבור שנה וחצי מיום גיוסו עמד על מגרש המסדרים של בה"ד 1 וסיים את הקורס שהתחיל כצוערת,  כקצין. היום שחר משרת במטה הכללי ובמקביל מייעץ ליועצת הרמטכ"ל לעיניי מגדר בנוגע לשילוב טרנסג'נדרים בצבא, שותף לכתיבת הנהלים בנושא ויישומם, ומלווה נערים ונערות טרנסים לפני ותוך כדי השירות. בנוסף, הוא מרצה בנושא בארץ ובחו"ל.

ערב שירה בדיבור (ספוקן וורד) בנושא מגדר ומיניות – יום חמישי, 15.6, 18:30, מסעדת "גורדוס"
הופעות המבוססות על שירה מדוברת, המועלות על ידי הקהל הרחב. במה פתוחה לכל מי שיש לו מה להגיד... או לשיר!

מפגש עם שמעון שירזי, מפיק מסיבות ומלך חיי הלילה של ישראל - יום חמישי, 15.6, 20:30,
בר "סעידה בפארק"
שירזי גדל בתל אביב להורים שהיו מעורבים בסצנת התרבות והבילוי של העיר. לאחר שבבית הספר ארגן מסיבות, הצטרף שירזי לרשת האופנה "ראש אינדיאני" ועד מהרה הפך למעצב תצוגות אופנה.
את הקפיצה הגדולה בהפקות חווה שירזי כשבחר לנדוד למועדון "האומן 17" בירושלים וזאת לאחר שנתקל בחסמים ביורוקרטים שמנעו ממנו לערוך מסיבות בתל אביב.
בינואר 2013 נפתחה בבית העיר בתל אביב התערוכה "חותמת לילה" (אוצרת ראשית: איילת ביתן שלונסקי), שהוקדשה ליצירתו של שירזי המעצב. התערוכה הציגה לא רק את המסיבות שהפיק אלא תרבות לילה שלמה, שזכתה להציב את ישראל ככוח מוביל  בתרבות המועדונים בעולם.
ביוני 2015, במלאת 40 שנה לאגודת הלהט"ב, זכה שירזי להיכלל בין 40 המשפיעים בתולדות קהילת הלהט"ב.

You May Also Like

0 comments

תגובות