חנוכת בית בגלריה בגליל האקדמית גליל מערבי, עכו

by - 14:37



פתיחת התערוכה והשקת קטלוג חנוכת בית בגלריה בגליל האקדמית גליל מערבי, עכו
גלריה בגליל הינה מרכז אמנות מוביל, איכותי וחדשני בנוף התרבותי של הגליל המערבי. מיקומה של הגלריה בתוך קמפוס האקדמית גליל מערבי, לצד הימצאותה בעיר עכו, הינן חזונו של עיבל גלעדי, יו"ר האקדמית גליל מערבי. גלעדי רואה בגלריה בגליל הזדמנות לפעול אל מול מנעד רחב של אוכלוסיות ולייצר דיון מלא, תוסס ומורכב אודות אמנות עכשווית, תוך שיח מעמיק ופורה עם האוכלוסייה המקומית  של הגליל ולצד שיתופי פעולה נרחבים עם עולם האמנות הישראלי והבינלאומי.
חנוכת בית, מראה הצבה, גלריה בגליל, צילום טל ניסים



הגלריה תציע מגוון של תערוכות מתחלפות ופעילויות נלוות, סיורים מודרכים, סדנאות, הרצאות, שיעורים ושיחות עם יוצרים ואמנים, אשר יפגישו את הקהל עם עולמות תוכן חדשים, יאפשרו יצירה של מעגלי עשייה קהילתיים וימצבו את אזור הגליל המערבי כמרכז תרבותי שוקק ורלוונטי.

הגלריה פתוחה בימים א'-ו' בתיאום מראש בטלפון 04-9015103

חנוכת בית
פתיחה: יום שישי, 9.6.17, 11:00
התמונה המידית העולה בדמיוננו כאשר אנו חושבים על המילה "בית" היא לרוב תמונה נינוחה ונעימה. אך מה בעצם יש בו, בבית, שהופך אותו לכה משמעותי עבורנו? ומה קורה כשהבית, אותו מקום מגונן, חם ואוהב, הופך זר או מסוכן? מה קורה אם הוא חסום בפנינו, ואיננו יכולים לחזור אליו?
העבודות בתערוכה חנוכת בית מבקשות להתמודד עם תחושת הזרות והניכור, אותה כינה הפסיכואנליטיקן הנודע זיגמונד פרויד בשם "האלביתי" (Uncanny), המתעוררת דווקא נוכח המרחב הביתי המוכר, ובתגובה לאותו מקום אישי, עוטף ומלא זיכרונות. העבודות השונות המוצבות בתערוכה מציגות בתים אטומים, ארעיים, נטושים או נשכחים, אשר מעוררים שאלות אודות יכולתנו לחוש שייכים למקום, ואודות האפשרות לבנות בית חדש מתוך ההריסות.
חנוכת בית, מראה הצבה, גלריה בגליל, צילום טל ניסים

אוצרת: הגר בריל
האמנים המשתתפים: אמיר תומשוב, הילה ליזר-בג'ה, נאוה ג'וי אוזן, שרון פזנר

אירוע פתיחה והשקת קטלוג יתקיים ביום ו', 9.6.17 בשעה 11:00, בגלריה בגליל, בניין קיי, ביה"ס לניהול ע"ש סר הארי סולומון, האקדמית גליל מערבי.
פרפורמנס פתיחה: על הרציף מאת איריס נייס

You May Also Like

0 comments

תגובות