ברוח אלגיה - ערב מוסיקה קאמרית

by - 8:20



ספריית המדיטק מציגה:  "ברוח אלגיה"  ערב מוסיקה קאמרית בהשתתפות נגני התזמורת סימפונט רעננה מופע לסיום העונה בסדרת הקונצרטים "שני במוסיקלית"  יום שני 19/6/17 בשעה 19:00 מדיטק חולון
              
ברוח אלגיה_צילום ויקטוריה אד
                

ביום שני ה-19/6/17 יתקיים המופע "ברוח אלגיה" ערב מוסיקה קאמרית לסיום העונה של סדרת הקונצרטים "שני במוסיקלית" של ספריית המדיטק בחולון.
המופע יציג תכנית מוסיקלית המייצגת מבחר שלישיות לפסנתר, כינור וצ'לו אשר שתיים מהן נושאות את השם "אלגיה" שפירושה "יצירה מוסיקלית המבוצעת בנימה של עצבות, שיר קינה".

בקונצרט סיום העונה, הקהל יוכל ליהנות ממבחר שלישיות לפסנתר, כינור וצ'לו:
ו.א. מוצרט בשלישייה מס' 4, מז'ורית ואלגנטית, המייצג את התפיסה הקלאסית של הז'אנר. ארקדי פלדמן, מלחין יהודי – רוסי בן זמננו, בשלישייה האלגית אשר הולך על הקו הפוסט - מודרני של המאה ה20.  וס. רחמנינוב, בשלישייה האלגית מס'1 המגשר את המוזה הרומנטית של פ.י. צ'ייקובסקי עם הפוסט - רומנטיזם של סוף המאה ה19.

שלישיית פסנתר, אחד הז'אנרים הקאמריים הפופולאריים במוסיקה קלאסית, התפתחה מטריו סונטה, יצירה בעלת מספר פרקים להרכב של שלושה כלים הכולל שני כלים מלודיים ובס. מאז תקופת הבארוק, מאה ה17, נכתבו מאות טריו סונטות והיורשות שלהן, שלישיות, בסגנונות שונים בהתאם לתקופה היסטורית-תרבותית.

בהשתתפות: נגני סימפונט רעננה- ריטה שטיינפר- כינור, גריגורי יאנובסקי - צ'לו והפסנתרנית בוז'נה שכטמן.


"ברוח אלגיה"
"שני במוסיקלית"
יום שני 19.6.17 בשעה 19:00
מדיטק חולון, שדרות גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)
להזמנת כרטיסים   03-5021552 ובאתר מדיטק חולון
מחיר כרטיס: 30 ₪;
הנחה לאזרחים ותיקים, תושבי חולון וקבוצות





You May Also Like

0 comments

תגובות