מלון רימונים חוף התמרים

by - 17:18

 מלון רימונים חוף התמרים: רצועת חוף + נוף מדהים + קולינריה + אטרקציות + ספורט ימי
+  מקומות בילוי + קאנטרי פרטי  =  נופש משפחתי מושלם

מלון רימונים חוף התמרים, ממוקם באחת מרצועות החוף היפות ביותר בארץ, בסמוך לחומות העיר העתיקה של עכו ובקרבת האטרקציות המרכזיות של הגליל המערבי. השילוב בין מלון נעים ומאובזר וסביבה מלאת אטרקציות מבטיח נופש משפחתי או זוגי מלא בעניין והנאה. במלון רימונים חוף התמרים שליד עכו 125 חדרים נעימים ומאובזרים ושלושה מתחמי בילוי  – קאנטרי קלאב, מלון ומרכז כנסים.חדרי המלון פונים כולם אל הים ומעניקים נוף מדהים לעיר העתיקה של עכו או למפרץ חיפה. החדרים מצוידים בטלוויזיות LCD, מיני מקרר, ערכת קפה ועוד.
מלון רימונים חוף התמרים
מלון רימונים חוף התמרים צילום רמי סולומון


מסעדת המלון:

מתחם האוכל של המלון מציע ארוחות בוקר וערב בסגנון מזנון חופשי, הכולל מגוון עשיר של מנות המוכנות על ידי שף מדופלם, חלקן מוכנות לעיני האורח. בלובי המלון ניתן ליהנות מתפריט חלבי מגוון, עוגות ובר משקאות עשיר. בחודשי הקיץ פתוח הביץ'-בר המציע ארוחות קלות, חטיפים ומשקאות לנופשים על חוף הים ולצד הבריכה.
מסעדת המלון הינה כשרה בהשגחת הרבנות הראשית של עכו.

"אמא יקרה" – שירות מיוחד אותו מעניק המלון ובמסגרתו יכולים ההורים להזמין אוכל טרי וטחון לתינוקות, פירות וירקות, מים חמים, חלב חם /קר, סינר חד פעמי, מגבונים לחים ועוד. שירות זה ניתן ללא תשלום.

מתחם הקאנטרי:

קאנטרי רימונים חוף התמרים הינו מהגדולים והמובילים בארץ. הקאנטרי מתפרש על שטח של 35 דונם הכולל בריכה ספורטיבית מקורה, בריכת שחיה חיצונית, מתקני ספורט, טיפולי ספא מפנקים, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי, בריכת זרמים ייחודית, מועדון כושר
חדיש ומגרשי טניס המוקפים במדשאות ענק ומרחבי שיזוף הנושקים לחוף הים הפרטי של המלון.

 אורחי המלון נהנים מכניסה חופשית למתחם הקאנטרי המציע שפע פעילויות פנאי ומגוון חוגים כזומבה, פילאטיס, ספינינג, פלדנקרייז ועוד, וכך אורח המגיע למלון יכול להמשיך ולשמור על שגרת אמוני הספורט החשובה כל כך, במהלך חופשתו. הנופשים אף יכולים ליהנות מרצועת חוף פרטית השייכת למלון, בה מתקיימת בעונת הקיץ פעילות ימית ענפה הכוללת שיעורים והדרכות על SAP, גלשנים, מפרשיות ועוד.

קאנטרי המלון משמש אף את תושבי הסביבה וחברים בו למעלה מ-3,500 מנויים. 

 צוות בידור:

פועל במהלך כל חודשי השנה במלון ומציע לאורחי המלון תכניות בידור ופעילויות מבוקר ועד ערב – הפעלות למבוגרים וילדים בבריכה (בחודשי הקיץ), מגוון אמנים אורחים, שעשועונים, סדנאות מרתקות, מוסיקת ריקודים ועוד.

ספא המלון:

הינו חלק ממתחם המלון והקאנטרי והוא כולל חמישה חדרי טיפולים, ביניהם 2 חדרים זוגיים. בחדר הכניסה המעוצב עומדת לרשות האורחים, עמדת תה צמחים ופירות טריים. הספא מציע מגוון עשיר של טיפולים, ביניהם עיסוי נוסח ספא חוף התמרים המעניק חוויה ייחודית המעמיקה את הקשר בין הגוף והנפש ויוצרת הרמוניה ביניהם. בנוסף ניתן לקבל בספא המלון עיסויים קלאסיים, עיסויים על בסיס תרכובות ייחודיות של שמנים ארומטיים המרגיעים את הגוף ומפיגים כאבים ומתחים, עיסויים מהמזרח ומהמערב, פילינג גוף בלעדי לספא על בסיס חומרים טבעיים, אמבט שמנים ועוד.

מרכז אירועים וכנסים:

במלון 11 אולמות אירועים בגדלים שונים לאירועים פרטיים, עסקיים וכנסים, היכולים לארח החל מ-50 איש ועד ל-500 אורחים. בנוסף יש במקום גן אירועים קסום ומרהיב, על שפת הבריכה, הפונה אל חוף הים היפהפה וחומות העיר העתיקה ומעניק מגוון רחב של אפשרויות לאירוע, כחתונה על חוף הים, מסיבות, ארוחות ערב, אירועים פרטיים ואירועים עסקיים.
 
צלם שלומי פרי

אטרקציות תיירותיות בקרבת המלון:

מלון רימונים חוף התמרים שוכן בלב אזור תיירותי, מהיפים בארץ, ובקרבת אטרקציות תיירותיות רבות, חלקן במרחק הליכה מהמלון וחלקן במרחק נסיעה קצרה ביותר, ביניהן:  העיר העתיקה של עכו על שווקיה והמוזיאונים שלה במרחק של 2.5 ק"מ, ראש הנקרה והנקרות המפורסמות במרחק של 20 ק"מ, המקדש הבהאי מרוחק כ-4 ק"מ, מנהרת הטמפלרים במרחק של 3.2 ק"מ והפארק האתגרי החדש הנמצא במרחק של 2.8 ק"מ. 

קרבתם של האטרקציות התיירותיות מעניקה נופך נוסף לחופשה ומאפשרת למשפחה או לזוג המגיעים לנופש במלון לשלב את חופשתם עם סיור וטיול במקומות תיירותיים מיוחדים.

You May Also Like

0 comments

תגובות