מחזה הקיץ של העץ במדיטק חולון

by - 16:57



תיאטרון המדיטק מציג:
קץ של העץ"
לאחר 8 שנים חוזרת ההצגה המצליחה
'הקץ של העץ' לתיאטרון המדיטק
בהפקה חדשה
מחזה מקורי מאת יענקל'ה יעקובסון
ההצגה מיועדת לגילאי 12-6
בכורה: 25 במרץ 2017, שבת
10:30
מחזה הקיץ של העץ במדיטק חולון
קרדיט תמונה: בני גם זו לטובה
תיאטרון המדיטק יעלה את "הקץ של העץ" - הפקה מצליחה שהועלתה לראשונה במדיטק בשנת 2009. מחזה מקורי מאת יענקל'ה יעקובסון ובבימויו של ארז שפריר. השחקנים המשתתפים: יואב ברלב, איציק גולן , יולי סקר, נדב לאור.
"הקץ של העץ" מגוללת את סיפורם של עורב וינשוף המתגוררים על עץ ביער. העורב מנהל את חייו ביום והינשוף בשעות הלילה . הם אינם יודעים דבר זה על זה. יום אחד, באופן בלתי צפוי, הם נפגשים-.העורב והינשוף בעלי האופי המנוגד, מסרבים להשלים עם העובדה ששניהם חולקים את אותו העץ, אבל לאט לאט הם לומדים להכיר זה את זה...
לדברי המחזאי יענקל'ה יעקובסון "הצגת ילדים אמורה לגעת במשהו שנשאר גם בנו מילדות, ואנחנו רוצים שיגעו בו. הצגת ילדים טובה אמורה, אם כן, להיות נגישה לילדים, אך מעניינת גם למבוגרים".
יעקובסון, הוא מחזאי, במאי ,שחקן, מספר סיפורים המתמקד ביצירה לילדים.   בשנת 1997נכלל יעקובסון ברשימת 100 מספרי הסיפורים הטובים בעולם במסגרת פסטיבל מספרי סיפורים בארצות הברית. יעקובסון כתב והעלה מופעי יחיד לילדים, בני נוער ומבוגרים  ב2009 הוענק לו פרס מפעל חיים על יצירתו לילדים.
תיאטרון המדיטק, זוכה 42 פרסי הבמה לילדים ונוער, בעונה זו, כמו בקודמותיה, מממשות הלכה למעשה את חזון התיאטרון ובבסיסו חשיבה על הילד, עולמו וצרכיו, אמירה חינוכית וערכית מעמיקה וכן מורכבות הפקה, ששמה דגש על שילוב אמנויות ואיכות בלתי מתפשרת.

"הקץ של העץ"
שבת 25.3.17 10:30
לגילאי 6 ומעלה
מחיר כרטיס: 75 ש"ח
טל' לרכישת כרטיסים: 03-5021552
תיאטרון המדיטק ,שד' גולדה מאיר 6, חולון

You May Also Like

0 comments

תגובות