סאלוט סלון - הרכב מוזיקלי סקסי ונועז

by - 21:13



סאלוט סלון, "המלאכיות של צ'רלי" של המוסיקה הקלאסית מגיעות לביקור ראשון בישראל עם המופע:
"קרנבל החיות ופנטזיות אחרות" הרביעייה שזכתה ליותר מ- 21 מיליון צפיות ביוטיוב, אולמות מלאים וביקורות נלהבות ברחבי העולם לוקחת את המוסיקה הקלאסית לקצה ומשלבת במופע אקרובטיקה, ליצנות אמנותית ותיאטרון בובות, טנגו, פולק, שאנסונים, והרבה הומור עצמי.
סאלוט סלון
Salut Salon- photo credit - Andr  Reinke

בית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה בת"א 19/4,
אודיטוריום חיפה 20/4,
תיאטרון ירושלים 21/4,
 המשכן באשדוד 22/4.
"סאלוט סלון" - רביעיית הנשים המצחיקות ויוצאות הדופן הלוקחות את המוסיקה הקלאסית לקצה- מגיעה לראשונה לישראל לסדרה של 4 הופעות, עם המופע "קרנבל החיות ופנטזיות אחרות" (A Carnival Of The Animals And Other Fantasies), שזכה לשבחים רבים ברחבי העולם.
המופע יתקיים במשכן האמנות בת"א 19/4,אודיטוריום חיפה 20/4, תיאטרון ירושלים 21/4, המשכן באשדוד 22/4.
הרביעייה מבצעת מוסיקה קאמרית בדרך ששוברת את כללי המשחק של קונצרט מסורתי. הן משלבות את המוסיקה הקלאסית האהובה עליהן עם טנגו, פולק, שאנסונים, מוסיקה

מסרטים עם אקרובטיקה, ליצנות אמנותית ותיאטרון בובות והרבה הומור עצמי. בכל מקום בו הן מופיעות הן מצליחות להפתיע אוהבי מוסיקה קלאסית מושבעים לצד כאלה שלא נחשפו למוסיקה קלאסית חיה.
מגזין ה"לה פיגארו"  בצרפת הכתיר את "סאלוט סלון" כ"רביעיית הנשים המצחיקות ויוצאות הדופן ביותר בממלכת המוסיקה הקלאסית", הניו יורק טיימס הגדירו את להיט היו-טיוב של הרביעייה ("רביעייה תחרותית" שגרף יותר מ-21 מיליון צפיות) "יצירת מופת של קומדיה קלאסית" ובגרמניה מולדתן נכתב ב"פרנקפורט רונדשו", "שהערב היצירתי והמשעשע הזה נגמר אחרי שעתיים בלבד אך תשואות הקהל הנלהבות מעידות שהוא שמח להישאר הרבה יותר".
בסאלוט סלון חברות ארבע נשים: הכנריות אנג'ליקה באכמן (Angelika Bachmann) ומטה הופר שגם שרה (Meta Hüper) הפסנתרנית אן-מוניקה וון טווארדווסקי (von Twardowski  Anne-Monika) והצ'לנית פרדריק דאני (Frederike Dany)
ההרכב הוקם לפני 16 שנה בהשראת מפגשים "סלונים" חודשיים בדירה של חבר בהמבורג בהם הן השתתפו לצד שחקנים, מוסיקאים וסופרים. הן אמנם לא מבצעות מוסיקת סלון אבל כן אוהבות את הקונספט הקליל העומד מאחורי מפגשי סלון שהיו נהוגים בשנות ה 20 של המאה הקודמת - קונספט שאפשר לקהל המשתתפים להופיע עם מה שהם רוצים ולאו דווקא מופע קלאסי כפשוטו.
אלבומן וסרט הD.V.D  (שבויים בידי ראלף פלגר), "פנטזיית קרנבל" יצא תחת הסדרה הקלאסית של חברת וורנר ושווק ב-16 מדינות שונות כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, צרפת, אנגליה, ספרד, ארצות הברית, יפן ואיטליה.
לצד הופעות ברחבי העולם הן מקדמות מספר פרויקטים מוסיקליים לילדים: הראשון הינו תזמורת לילדים ונוער בשם "המיתרים המגניבים" הכוללת 30 נגני כינור וצ'לו בין הגילאים 5 ל- 19. פרויקט נוסף הוא "The Young Class X" שמטרתו היא לחשוף כמה שיותר ילדים ובני נוער בהמבורג לעולם המוסיקה. כיום חברים בפרויקט יותר מ 3600 ילדים.
המופע "קרנבל החיות ופנטזיות אחרות"  אתו יופיעו בארץ, כולל קטעים מ"קרנבל החיות", "אפריקה" ו"Danse Macabre" של קאמי סן-סנס לצד יצירות כגון "דבור ירוק" של בילי מאייס "חמור לבן קטן" של ז'אק איבר, אגם הברבורים של צ'ייקובסקי, "הכבשה הרועה" של באך, ו... מלתעות! של המלחין ג'ון וויליאמס -זהו מופע שלוקח את הקהל למסע שכולו פנטזיה אחת גדולה עם חיוך וקריצה.

תאריכי המופעים:
19/4/17 , יום רביעי , שעה 20:00, בית האופרה המשכן לאמנויות הבמה ת"א.
מחיר כרטיס 199 – 319 ₪ . הזמנת כרטיסים : בית האופרה המשכן לאמניות הבמה 03-6927777

20/4/17, יום חמישי , שעה 20:00 אודיטוריום חיפה
מחיר כרטיס 199 – 319 ₪ . הזמנת כרטיסים : ברק כרטיסים 04-8377777

21/4/17 , יום שישי , שעה 13:00 תיאטרון ירושלים
מחיר כרטיס 199 – 319 ₪ הזמנת כרטיסים : בימות 6226*

22/4/17 , מוצ"ש , שעה 21:00 המשכן לאמנויות הבמה אשדוד.
מחיר כרטיס 199 – 319 ₪ . הזמנת כרטיסים :משכן לאמנויות הבמה אשדוד 08-9568111

You May Also Like

0 comments

תגובות