העדלוידע של המדינה בחולון חוגגת 25 שנים בפורים 2017

by - 10:01

העדלוידע של המדינה בחולון עיר הילדים חוגגת 25 שנה בפורים 2017 עם גיבורים, להטוטנים, רקדנים, בלוני ענק ועוד.

העדלוידע של המדינה בחולון חוגגת 25 שנים בפורים 2017 - צילום שרון הנשיא
העדלוידע של המדינה בחולון חוגגת 25 שנים בפורים 2017 - צילום שרון הנשיא


פורים 2017
העדלאידע של המדינה
בחולון עיר הילדים

חוגגים 25 שנים עם:
גיבורים- שנצרבו בזיכרונות ילדותנו ובגרותנו
מיצגי ענק קבוצות מרחבי הארץ, רקדנים, תזמורות , להטוטנים , בלוני ענק מרחפים ועוד
גוליבר בדמותו של דונאלד טראמפ,
להקת הביטלס במיצג חיפושיות מנגנות,
קרקס ענק ועליו ביבי ושרה, מירי בלרינה, בנט הליצן, ואביגדור האופנוען,
אנה ואלזה נסיכות הקרח, סמי הכבאי , מרי פופינס, בילבי על סוס,  בלוני ענק בדמויות בן גוריון, אילן רמון, שושנה דמארי, ליאונרדו מסי, זאב רווח, אלברט אינשטיין, גל גדות כוונדרוומן, ציפי שביט, אייל שני, בוב הבנאי מטוסי על ועוד
בלוני ענק בדמויות גיבורי פנטזיה
מופע תאטרון רחוב מספרד

עדלוידע - תצלום שרון הנשיא
עדלוידע - תצלום שרון הנשיא

מנהל כללי ומפיק העדלאידע: דורון שלום, מנהל המחלקה לאירועים בעיריית חולון; מנהל אמנותי: ערן פישר  מחברת "ראש חוצות", ניהול עיצוב: ציפי יפעת . גיל שדה – פיסול ומעצב המייצגים. אריק לפלר – קריאטיב ופיתוח המייצגים.
העדלאידע של המדינה- בחולון עיר הילדים חוגגת השנה 25 ותצעד ביום א' ה-12.3.17 החל מהשעה 12:00בתהלוכה שתתקיים לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים וויצמן ותסתיים בפינת הרחובות ויצמן פינת גולומב.
בעדלאידע השנה יפגוש הקהל, "גיבורים" מהארץ ומהעולם-  דמויות מפתח שנצרבו בהוויה הישראלית בכל הזמנים ובכל הגילאים.
העדלאידע נערכת בשיתוף עם ערוץ הופ! עם החברים האהובים שיוצאים מהמסך ומצטרפים לחגיגה : בובות גוף, בלוני ענק, רקדנים מחופשים ושמחה עד-לא-ידע – לגדול בידיים טובות!
חגיגת הענק שצפויה לבאי העדלאידע של המדינה כוללת: מיצגי ענק, 4500 רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים ועוד הרבה הפתעות.
ומי יגיע לעדלאידע?
במיצג ענק תגיע מרי פופינס – האומנת המעופפת שיצרה הסופרת האנגליה פמלה לינדון טרברס ואשר התפרסמה ברחבי העולם בסרט העל זמני של וולט דיסני.
ואם מדברים על גיבורים של כל הזמנים-  אי אפשר בלי הביטלס- הלהקה המיתולוגית עם ארבעת חבריה המופלאים, ששינתה את עולם המוסיקה בשנות ה-60 ואשר עד היום נחשבת ללהקה המצליחה בעולם. לעדלאידע יגיעו הביטלס בדמויות של חיפושיות ענק מנגנות ושרות.
גם בילבי גרב-ברך, אחת הדמויות המצחיקות והאהובות של הסופרת השבדית  אסטריד לינדגרן – תגיע לעדלאידע כדמות ענק המובילה סוס ועליו - ברוח פורימית יושבת דמותו של דורון שלום מנהל העדלאידע של חולון - מיומה הראשון.
אנה ואלזה שתי האחיות הנסיכות האהובות והאוהבות יגיעו לעדלאידע על מזחלת שלג ענקית שעליה "תופס טרמפ" גם אולף איש השלג ומעליהם נושרים פתיתי שלג.
גם גיבורים מסוג אחר יגיעו לעדלאידע: הענק גוליבר - אלא שהפעם הוא ילבש את דמותו של דונאלד טראמפ ואף חולצה ועליה הדפס של הילרי קלינטון, וברוח הזמנים בישראל מיצג קרקס ענק ועליו ביבי ושרה מירי בלרינה, בנט הליצן, ואביגדור האופנוען.
ומעל התהלוכה תרחפנה דמויות ענקיות מוכרות בצורת בלוני ענק , חלקן מאויירות על ידי המאייר דודי שמאי, ובהן: בוב הבנאי וסמי הכבאי, בן גוריון, אילן רמון, שושנה דמארי, אגדת הכדורגל  מסי, זאב רווח, אלברט אינשטיין, גל גדות כוונדרוומן, ציפי שביט, אייל שני ועוד.
מאחורי ולפני כל מיצג יופיעו קבוצות של רקדנים, להטוטנים, ילדים, שחקנים מחולון ורחבי הארץ כשהם מחופשים לדמויות הגיבורים המוכרים לכולם ובהם:  מטוסי על , תותית , מיכל הקטנה ומפלצות , דרדסים, סופרמן, זורו , מולי וצומי,  צבי הנינג'ה, מרי פופינס,  מר עגבניה, החברים מרחוב סומסום, פיראטים, סופרמן, אלזה, סימבה, אליס, ערפדים, וונדרוומן, בילבי סמי הכבאי , בוב הבנאי  ואלאדין .
בתום העדלאידע יוצגו המיצגים להנאת הקהל הרחב ב"גלריית החווה" בחווה בחקלאית ברחוב המלאכה 40 בחולון- שם תתקיים גם תערוכתה של המעצבת ציפי יפעת הסוקרת 25 שנות עדלאידע. המייצגים יישארו שם עד יום ג' 14.3.
התערוכה בגלריית החווה תוצג בין התאריכים 4/3  - 18/3  שעות פתיחת הגלריה הן:  יום שני:  13:00-16:00, יום שישי:   10:00-14:00, יום שבת:   10:00-14:00



You May Also Like

0 comments

תגובות