המשורר שלא חדל להפתיע - מופע חדש במדיטק

by - 17:19

המשורר שלא חדל להפתיע
חיים גורי
מופע חדש בסדרה "תן למלים לעשות בך"  
מבית היוצר של  מדיטק חולון  

בהשתתפות: חיים גורי, שלמה בר, יהלי סובול, ערן צור, קרני פוסטל, דניאל סלומון, קרן טפרברג, קרן טננבאום, אסף רוט, ניסים קלדרון

יום שישי 10/2/17 בשעה 12:00
מדיטק חולון
חיים גורי - צילום ורדי כהנא
חיים גורי - צילום ורדי כהנא

                              
66 שנים ארוכות עברו בין ספר שיריו הראשון "פרחי אש" (1949), בעיצומה של מלחמת העצמאות, לבין ספר שיריו האחרון "עד שרציתי עוד קצת עוד" (2015). על הדרמה הספרותית שעברה על יצירתו של גורי, שתמיד הקפידה להגיב על הזמן הישראלי המשתנה, בתוך הדרמה הגדולה שעברה בארץ הזו.

מופע של שיריו המאוד ידועים ושיריו המאוד חדשים.

במופע שיתקיים ביום שישי ה 10.2.17 בשעה 12:00 במדיטק חולון ישתתפו יוצרים ומוזיקאים שונים שישירו וילחינו את שיריו של חיים גורי.

בהשתתפות: חיים גורי, שלמה בר, יהלי סובול, ערן צור, קרני פוסטל, דניאל סלומון, קרן טפרברג, קרן טננבאום, אסף רוט, ניסים קלדרון.

חיים גורי (יליד 1923), משורר ישראלי. מחשובי היוצרים בתרבות העברית של המאה ה-20, ומנציגיו המובהקים של "דור הפלמ"ח" בספרות הישראלית. מכלול יצירתו העניפה כולל לא רק שירים ופרוזה, אלא גם כתיבה עיתונאית, מלאכת תרגום ועשייה קולנועית. חתן פרס ישראל לשנת תשמ"ח (1988). גורי נולד בתל-אביב, בנם של אנשי העלייה השלישית. אביו, ישראל גורי, היה חבר כנסת מטעם מפא"י. עד גיל 12 למד בבית-החינוך לילדי עובדים בתל אביב, ואחר כך עזב את הבית לטובת חברת הילדים בקיבוץ בית אלפא, בבית-הספר המחוזי בגבעת השלושה ומאוחר יותר, בבית הספר החקלאי "כדורי" שלמרגלות הר תבור (בן כיתתו של יצחק רבין).
סדרת המופעים "תן למלים לעשות בך" מתקיימת במדיטק חולון החל משנת 2007. כל מופע מהווה אנתולוגיה בימתית חיה על נושא מיוחד או עוסק בסופר/ת ומשורר/ת.
במופעים הייחודיים נפגשים על במה אחת שירה וספרות, שחקנים ומוסיקאים, סופרים, סופרות, משוררים ומשוררות ומציגים ביצועים מקוריים, לחנים חדשים לטקסטים ספרותיים על פי נושא המופע.

חיים גורי
המשורר שלא חדל להפתיע
"תן למילים לעשות בך"
יום שישי 10.2.17 בשעה 12:00
מספר המקומות מוגבל
מדיטק חולון, שדרות גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)
להזמנת כרטיסים   03-5021552 ובאתר מדיטק חולון
מחיר כרטיס: 90 ₪;

הנחה לאזרחים ותיקים, תושבי חולון וקבוצות

You May Also Like

0 comments

תגובות